erl1 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) har veldig lyst på en golf 3 om en stund, men er litt usikker på hvordan motor jeg burde satse på. noen gode forslag har lenge drømt om vr6, men litt dyr, og dyr i drift er den og:s og noen mener den går "dårlig" i forhold til størrelsen på moteren,? har også tenkt på en 1,8T, aldri testet en slik, noen? med en god chip kunne vel denne være et alternativ, andre forslag? Endret 6. august 2007 av erl1 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Golf 3 kom aldri med 1,8T-motor, men det er mulig å sette inn en sådan. Disse motorene er også ganske trimmingsvillige, så man kan nå langt. VR6 er vel ganske greit, de har stort sylindervolum i forhold til effekt, og mange er også hardt kjørt uten nødvendig vedlikehold. Setter man snurre i i tillegg har man vel vertfall noe som beveger seg greit. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 1.8T med BSR chip skulle vel gjøre susen. Jeg hadde en slik combo i mitt eie for en del år siden. 220 HK og 375NM om motoren var 98 eller nyere. Men hvordan motor...huff. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 1.8T med BSR chip skulle vel gjøre susen. Jeg hadde en slik combo i mitt eie for en del år siden. 220 HK og 375NM om motoren var 98 eller nyere. Men hvordan motor...huff. 9211751[/snapback] Ja, og da er du helt på grensen til hva som er noe vits i en FWD, hvis du da ikke bruker en formue på å få kreftene ned i bakken Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvis det ikke er dragracing bilen skal brukes til så er ikke dette et problem selv med mer effekt. Husker at min hadde et herlig drag fra 140-200 på tyske motorveier, hjulspinn var bare et problem om man bunnet fjøla under 50 km/t. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Skift til hvilken, og du får helt sikkert flere svar. Får jo gåsehud her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå