Gå til innhold

Hero class: Death Knight


Anbefalte innlegg

Men det blir nok slik at det går 1 uke, så har alle diehard-spillerne deathknight som springer rundt i Stormwind og lager søte kjoler i dusinvis og trader på AH. Ikke heeelt slik jeg forestiller meg en ond og jævlig Death Knight, akkurat :p

9205278[/snapback]

 

Nå er det helt dust at alliance skal få Death Knighter til å begynne med.

9205328[/snapback]

Hvorfor det? De første Death-Knightene var jo human paladins?

9205871[/snapback]

Ja men de hørte jo ikke akkurat til alliancen mer. De slakta vel heller ned Alliancen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trur nok hvis det er sant at det er en Hero, og ingen annen klasse har samme mulighet at det kommer bare til å bli Death Knight's hele tida. Og ja Frisyre jeg trur nok du blir wtfpwnd da ;P

Det er det som er kjedelig, vil ikke vi andre klasser ha en sjangs mot Dk's?

Lenke til kommentar

Ja jeg er enig! :p

KOM IGJEN DA FOLKENS! Få litt liv i tråden, in the mean time.

Frisyre, du er mage or warlock, hvordan er det å være i dungeon, er du ikke redd for å få aggro sånn at du wiper. Og de andre wiper fordi de ikke tar nok DPS for å drepe de?

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Alle her vet at denne nye Exp'en kommer til å ødelegge spillet.

Jeg savner tiden da folk virkelig viste deg respekt når du var lvl 60 og hadde virkelig brukt tid på å skaffe itemsa dine  :cry:

Nå er det bare alt for kjedelig å spille det IMO

9205905[/snapback]

 

Jeg må bare le av sånne poster. Vise respekt selv om du er maks level?`dette er et jævla spill, de fleste bryr seg midt i hakket hva lvl og gear du har.

 

Skal si det engang. en mmo er et spill som utvider seg. om du bare vil komme til maks lvl så spill oblivion på 360'en din.

Lenke til kommentar
Death & Decay.. kommer til å eie...

 

 

 

death and decay er jo lich spell :p

 

 

 

Alle her vet at denne nye Exp'en kommer til å ødelegge spillet.

Jeg savner tiden da folk virkelig viste deg respekt når du var lvl 60 og hadde virkelig brukt tid på å skaffe itemsa dine  :cry:

Nå er det bare alt for kjedelig å spille det IMO

 

 

eneste når du sto i respect for å være lvl 60 var da wow var 2 mnder gammelt... 3 uker etter så var alt det borte

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Ja jeg er enig! :p

KOM IGJEN DA FOLKENS! Få litt liv i tråden, in the mean time.

Frisyre, du er mage or warlock, hvordan er det å være i dungeon, er du ikke redd for å få aggro sånn at du wiper. Og de andre wiper fordi de ikke tar nok DPS for å drepe de?

9206039[/snapback]

 

Joda, tar mye aggro :cool: Men Dragons Breath -> Frost Nova ftw!

Lenke til kommentar
Alle her vet at denne nye Exp'en kommer til å ødelegge spillet.

Jeg savner tiden da folk virkelig viste deg respekt når du var lvl 60 og hadde virkelig brukt tid på å skaffe itemsa dine  :cry:

Nå er det bare alt for kjedelig å spille det IMO

9205905[/snapback]

Å nei, synd på stakkarene som har kastet bort flere måneder/år av livet sitt på å raide for å bli "best", og alt er "forgjeves" når level cap blir høyere. Stakkars. Virkelig.

 

Hele morroa med wow er jo å oppdage nye ting, ikke farme samme instancen(e) på nytt og på nytt i flere måneder.

 

Personlig mista jeg interessen for wow etter å ha levla opp til 70. Var rimelig dødt og kjedelig på level 70, og raiding ble jeg ufattelig lei av på level 60. Men lurer på om jeg nesten må sjekke ut den nye expansionen når den kommer :love:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt de karene som syter og klager over å må levele mere. Det er jo det som er poenget med WoW. Ikke bare få farmet alle instancene mest mulig i årevis fremover? Hvordan skulle WOW vært hvis det ALDRI kom nytt content? 10000000 lvl 60 spillere som farmet molten core dag ut og dag inn.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har mast om Death Knights lenge, men dette blir feil.

Hva er greia med at alliance skal få Death Knights?

Faen meg helt tullete det her.

9205038[/snapback]

 

Så du mener at heller horden alene skal ha death Knights?

9207027[/snapback]

Ja.

9207818[/snapback]

Hvorfor?

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Men det blir nok slik at det går 1 uke, så har alle diehard-spillerne deathknight som springer rundt i Stormwind og lager søte kjoler i dusinvis og trader på AH. Ikke heeelt slik jeg forestiller meg en ond og jævlig Death Knight, akkurat :p

9205278[/snapback]

 

Nå er det helt dust at alliance skal få Death Knighter til å begynne med.

9205328[/snapback]

Hvorfor det? De første Death-Knightene var jo human paladins?

9205871[/snapback]

Ja men de hørte jo ikke akkurat til alliancen mer. De slakta vel heller ned Alliancen.

9205891[/snapback]

 

Riktig.

Lenke til kommentar
Ja, helt riktig, er bare folk som tror de kan om WoW-universet som sitter og whiner og sier at Horde skulle hatt Death knight!

 

Hvorfor Horde? Horde er jo ikke noe onde dem heller! (Utenom kanskje undead som har ett par folk som tydeligvis vil drepe hele verden)

9206702[/snapback]

 

Joda, det er de.

Det er bare slik at en høy nerd med midtlivskrise i Blizzard fant på en makaber møkkalore i farta der horde plutselig ble "snille".

 

Spill alt fra Warcraft I og Warcraft 2, så skjønner du hva jeg mener.

Du har ikke peiling på "wow-universet" selv ser jeg, for da hadde du vel kanskje visst at Horden har Death Knights allerede i Warcraft 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...