Gå til innhold

Hero class: Death Knight


Anbefalte innlegg

Jeg håpte egentlig at alle klassene skulle få hver sin "hero klasse", altså ikke en ny character, men at du utvikler din egen character til en spesiell type ved å specce dypt i et av treene. Sånn som det så ut på videoen, og loremessig(?) så er vel Death Knights egentlig noe som tilhører paladin? Slik at kanskje hunters kan velge mellom f.eks. Archer, Ranger og Beasttamer. Rogues kan bli Assasins, Thugs og Thieves. Warlocks Necromancer, Shadowmancer og Pyromancer og så videre. Hvis Death Knight blir det eneste alternativet, selv om den både kan tanke og dps'e.. blir det vel veldig liten variasjon i klasser og alt blir synonymt og kjedelig. Les: 25 man raids med kun DKs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg håpte egentlig at alle klassene skulle få hver sin "hero klasse", altså ikke en ny character, men at du utvikler din egen character til en spesiell type ved å specce dypt i et av treene. Sånn som det så ut på videoen, og loremessig(?) så er vel Death Knights egentlig noe som tilhører paladin? Slik at kanskje hunters kan velge mellom f.eks. Archer, Ranger og Beasttamer. Rogues kan bli Assasins, Thugs og Thieves. Warlocks Necromancer, Shadowmancer og Pyromancer og så videre.

9205144[/snapback]

 

Var nøyaktig noe sånt jeg haddet håpet/forventet at det skulle bli også, kunne ikke sagt det bedre selv! Er litt skuffet at det gjorde de (sannsynligvis) innfører Death Knight slik , men jeg ser uansett fram til å gå videre til level 80.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

I vanlig Dungeons&Dragons er death knight en "fallen paladin". Du går automatisk over i den klassen hvis du kommer under et visst punkt på alignment, fordi paladins SKAL være lov og orden-karer.

 

Men det blir nok slik at det går 1 uke, så har alle diehard-spillerne deathknight som springer rundt i Stormwind og lager søte kjoler i dusinvis og trader på AH. Ikke heeelt slik jeg forestiller meg en ond og jævlig Death Knight, akkurat :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
I vanlig Dungeons&Dragons er death knight en "fallen paladin". Du går automatisk over i den klassen hvis du kommer under et visst punkt på alignment, fordi paladins SKAL være lov og orden-karer.

 

Men det blir nok slik at det går 1 uke, så har alle diehard-spillerne deathknight som springer rundt i Stormwind og lager søte kjoler i dusinvis og trader på AH. Ikke heeelt slik jeg forestiller meg en ond og jævlig Death Knight, akkurat :p

9205278[/snapback]

 

Faen, det hadde vært fett med ett D&D mmo :D

 

Bard ftw?

Lenke til kommentar
Pala er det mest naturlige å utvikle en DK fra slik jeg ser det. Men, warrior er vel også en mulighet.

 

Kommer vi til å få en ny era med pallyer som skriker på forums over slemme DK'er som stjeler mana-platen dems?

9205178[/snapback]

 

Hvilken era har det vært til nå?

Det er jo bare en klasse som kan bruke plate med mana, paladiner, så jeg ser ikke hvem som skulle tatt noe sånt.

 

For øvrig kommer ikke Death Knightene til å bruke mana, så her skyter du deg selv i foten.

Lenke til kommentar
Men det blir nok slik at det går 1 uke, så har alle diehard-spillerne deathknight som springer rundt i Stormwind og lager søte kjoler i dusinvis og trader på AH. Ikke heeelt slik jeg forestiller meg en ond og jævlig Death Knight, akkurat :p

9205278[/snapback]

 

Nå er det helt dust at alliance skal få Death Knighter til å begynne med.

Lenke til kommentar

konseptet med at spillere kan bli death knights....og fremdeles ikke bli angrepet av vaktene i alle byene dem vandrer inn i er jo uansett absurd.

 

Death-Knight som konsept ødelegges med en gang spillere får muligheten til å bli dette. Death knight er ikke lenger noe fryktinngytende, men noe som kan gankes og corpse campes relativt lett.

 

Men for all del. ALT det andre som kommer i expansion er KONGE!! At blizzard driter seg ut på ett enkelt punkt gjør ikke wow på noen måte til et dårlig spill.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Litt tidlig å si at Blizzard driter seg ut før det overhodet er i nærheten av å bli ferdig, da. De har noen ekstremt smarte folk der, og de har nok helt sikkert tenkt på de samme tingene dere tenker på, for lenge siden. Det er kommet EN announcement, og da vet liksom "alle" hvordan det kommer til å bli, mao. at det kommer til å suge hardt? Faen så synske dere er da?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Litt tidlig å si at Blizzard driter seg ut før det overhodet er i nærheten av å bli ferdig, da. De har noen ekstremt smarte folk der, og de har nok helt sikkert tenkt på de samme tingene dere tenker på, for lenge siden.

 

Sant nok. Det blir vanskelig å forklare spillere som death-knights lore og logisk messig, men men..joda dem har dyktige folk og jeg syntes jammen santen at forklaringen dems på BE palas forsåvidt holdt vann. Dette fordi at BE ikke egentlig er ond av natur. Men men..skal bli spennende å se hvordan dem forklarer det.

Lenke til kommentar
Jeg syns fortsatt at 25 players > illidan er litt for dumt. Men men. Hva sier lore'n om å drepe arthas? (spiller wc3 gjennom nå ^^ )

9205526[/snapback]

Vel Arthas banker jo Illidan rimelig lett -før- han ble lich king. Etter han ble lich king ble han til en av de mektigste som noen gang har eksistert med untak av sargeras osv vel.
Lenke til kommentar
Jeg håpte egentlig at alle klassene skulle få hver sin "hero klasse", altså ikke en ny character, men at du utvikler din egen character til en spesiell type ved å specce dypt i et av treene.

 

Nja... er ikke helt fan av det. Da blir det utrolig slitsomt om ikke umulig å bytte spec igjen.

Lenke til kommentar
Men det blir nok slik at det går 1 uke, så har alle diehard-spillerne deathknight som springer rundt i Stormwind og lager søte kjoler i dusinvis og trader på AH. Ikke heeelt slik jeg forestiller meg en ond og jævlig Death Knight, akkurat :p

9205278[/snapback]

 

Nå er det helt dust at alliance skal få Death Knighter til å begynne med.

9205328[/snapback]

Hvorfor det? De første Death-Knightene var jo human paladins?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...