Gå til innhold

Hero class: Death Knight


Anbefalte innlegg

Forsaken er Undead som kom seg ut av Scourge sin kontroll, deres åndelige sjel gjenvandt kontrollen over deres døde kropp. De er på ingen måter onde. De var alle mennesker en gang, og de som var prester som mennesker kan uten problemer beholde denne troen som Forsaken.

 

Dette betyr derimot ikke at Forsaken har rent mel i posen, men det er ingenting som indirekte hindrer dem i å være Holy priests.

 

Hvis det ikke hadde vært for at paladins var immune mot "the plague" så ville man også hatt Undead Paladins.

 

The result was that many undead under the Lich King's mental domination had their conscious will restored. Their spirits and memories were somehow returned to their undead bodies.

 

Undead characters may play as a Mage, Priest, Rogue, Warlock or Warrior. All of these classes mimic the playable classes of the Human race, with the exception of Paladin, who are immune to the Plague of Undeath, unless infected willingly.

 

source:

http://www.wowwiki.com/Forsaken

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk er ikke helt sikre på om man blir om til DK og blir satt tilbake noen levler. Eller om man kan starte en ny karakter. Ved det første er det ikke mange som vil ofre karakteren sin. Med det andre. Vel, plutselig får man jævlig mange DK i relativt høy level.

9214729[/snapback]

 

"The death knight is the first hero class in World of Warcraft; once certain criteria are met, players will unlock the ability to create a new death knight character, which will begin play at a high experience level."

 

Tror ikke noen må ofre charen sin..

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest masse poster fra folk her, wow forum og lore.

 

Spes den posten fra han wow duden som lager lore (link tidligere i denne posten-tråden) bekreftet det jeg trodde ville skje.

 

En spillbar DK kan sammenlignes litt med en warlock. Dvs en som ikke egentlig er ond, men som har kommet fram til det standpunkt at med ondt skal ondt fordrives! Et velkjent begrep:) Wow-lore-duden sa det samme på engelsk:) Dette er akkurat hva warlocken gjør. JO...warlocks og DK's leker med farlige saker. Og dem vet at bikker dem personlig over til ondskap, så vil dem bli forfulgt av fractionen dem tilhører, samt også motsatt fraksjon hehe. PÅ denne måten kan jeg også klare å spille en deathknight. Jeg vil rollespille at jeg føler jeg klarer å tvinge onde krefter til å brukes til et godt formål, akkurat som warlocks tror.

 

MEN, på en måte så gjør blizzard det kanskje sånn at dem kan la spillere faktisk kjempe for Arthas sin sak, for å pepre spillet litt. Da må dem selvsagt gjøre det slik at en slik spiller er hated av alle andre fractions og blir angrepet on sight. Dette kan jo selvsagt bli svært vanskelig for blizzard å gjennomføre og jeg har egentlig etiske problemer med å godta at spillere kan velge å være ond. Dvs velge å drepe f.eks barn som løper rundt i stormwind f.eks.

 

Når det kommer til DK lore etc...så er det klart at en DK spiller ikke er det samme som en NPC DK, og forklaringen er på en måte gitt over.

 

Jeg har lest det meste av wow lore etterhvert og jeg har ingen problemer med å godta loren slik den har blitt. Så lenge loren har en sammenheng og kan forklares på en logisk og fornuftig måte så ser jeg ingen problemer med å utvikle loren fremover.

 

En DK blir tror jeg, en hybrid klasse. Litt sånn som pala, druid, shaman er i dag. Dvs dem blir gode nok til å både tanke og dps'e, samt buffe. Men main tank rollen vil fremdeles eies av en prot warrior, slik den alltid har vært. Tror ikke blizzard vil forandre på noe som fungerer så bra i wow helt siden release.

 

Som sagt...selvsagt må både alliansen og horden få tilgang til DK. Dette er spillere som tror dem klarer å bruke ondt mot ondt uten selv å bli "corrupted", akkurat som warlocks. Jeg har ingen problemer whatsoever med å godta en slik forklaring ihvertfall. Men dem kan ikke helt sammenlignes med "gamle" npc dk's.

Lenke til kommentar

DEATH KNIGHT

 

- Hybrid Tank and DPS

- Tanks using 2H or DW

- Can only use 'bladed' weapons (known: Swords, Axes)

- Referred to as "Rune Weapons"

 

- Wears plate armor

- Blend of melee and some spellcasting

- Known spell:

"Army of the Dead" - raises several temporary minions

"Unholy Embrace" - Instant Cast. 5 min cooldown

Target is embraced by a silhouette of darkness for 12 seconds, corrupting any healing spells and effects cast upon or currently affecting the target to cause damage for 50% of their healing potential instead of restoring health. Any damage shields cast upon or currently affecting the target will also be instantly consumed, dealing 50% of their absorption potential in damage. Once afflicted with Unholy Embrace, the target cannot be afflicted with Unholy Embrace again for 1 minute."

 

- Is a Hero Class

- Unlocked by an epic questline (no raids involved) at level 80

- Will allow you to start a new character as a Death Knight at a higher level (told to expect between 55 - 70). Will not overwrite previous character.

 

- More Hero classes may be to come - will continue to be based on Warcraft III Heroes

 

- Death Knight does not use rage or mana - will use a new mechanic, 'Runes'

- Rune schools (similar to Death Knight talents) split up into Blood, Frost, Unholy

- Runes are carved into the Death Knight's weapon - 6 slots total, any combination of runes (e.g. 2 of each, 4 Blood/2 Frost, 6 Unholy, etc.)

 

- Rune cooldowns will be modified by talents taken, etc.

- Certain spells will reactive runes; spells can consume more than one rune

Lenke til kommentar
DEATH KNIGHT

 

- Hybrid Tank and DPS

- Tanks using 2H or DW

- Can only use 'bladed' weapons (known: Swords, Axes)

- Referred to as "Rune Weapons"

 

- Wears plate armor

- Blend of melee and some spellcasting

- Known spell:

"Army of the Dead" - raises several temporary minions

"Unholy Embrace" - Instant Cast. 5 min cooldown

Target is embraced by a silhouette of darkness for 12 seconds, corrupting any healing spells and effects cast upon or currently affecting the target to cause damage for 50% of their healing potential instead of restoring health. Any damage shields cast upon or currently affecting the target will also be instantly consumed, dealing 50% of their absorption potential in damage. Once afflicted with Unholy Embrace, the target cannot be afflicted with Unholy Embrace again for 1 minute."

 

- Is a Hero Class

- Unlocked by an epic questline (no raids involved) at level 80

- Will allow you to start a new character as a Death Knight at a higher level (told to expect between 55 - 70). Will not overwrite previous character.

 

- More Hero classes may be to come - will continue to be based on Warcraft III Heroes

 

- Death Knight does not use rage or mana - will use a new mechanic, 'Runes'

- Rune schools (similar to Death Knight talents) split up into Blood, Frost, Unholy

- Runes are carved into the Death Knight's weapon - 6 slots total, any combination of runes (e.g. 2 of each, 4 Blood/2 Frost, 6 Unholy, etc.)

 

- Rune cooldowns will be modified by talents taken, etc.

- Certain spells will reactive runes; spells can consume more than one rune

9217492[/snapback]

 

Weee, Death Knight here we come. Kilde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...