ehs5 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Morn. Jeg la ikke denne tråden i Sony-kategorien fordi jeg følte at det ikke direkte har noe med selve konsollen å gjøre. Anyways. Skal til London om noen uker, og jeg vurderer å kjøpe Playstation 3 der, i og med at man fort kan spare en tusenlapp på det. Er det noen restriksjoner på hvor mye man kan ta med seg tilbake til Norge av sånt, med tanke på at det verdt en del tusen kroner? Vil det bli noe tull med momsen eller noe sånt? Vil jeg kanskje til og med få tilbake momsen? Endret 3. august 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er du i ulandet mer enn 24 timer, kan du tollfritt ta med varer for 6000,-. Det er noe herk å finne fram på toll.no, men jeg er ganske sikker på at det stemmer. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Legger denne i mine innlegg da jeg skal til London om en uke, og nå begynte å tenke på det samme... Er det mye å spare på å kjøpe den der? Det er vel ikke forskjellige soner eller noe lignende tull? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Legger denne i mine innlegg da jeg skal til London om en uke, og nå begynte å tenke på det samme... Er det mye å spare på å kjøpe den der? Det er vel ikke forskjellige soner eller noe lignende tull? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Var i London for seinest noen uker siden. I Virgin Megastore på Liverpool Street får du en PS3 bundle med 2 kontrollere og 2 spill for rundt 449 £ mener jeg det var. Kosta hvertfall 424 £ for en vanlig PS3 60 GB. Endret 3. august 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå