Obi von Knobi Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Nå leser jeg Robinson Crusoe på gammelt engelsk der "etc." er "&c." og "viz." dukker opp mellom flere setninger. Eksempler: All the rest of the day I spent in afflicting myself at the decimal circumstances I was brought to - viz. I had neither food, house, clothes... The captain made a very just proposal to me upon this consultation of therirs, viz. that perhaps they would all fire a volley again, to endavour to make... Endret 3. august 2007 av Ashol Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Gjorde du ett søk i det hele tatt, eller gikk du rett på dette forumet? http://en.wikipedia.org/wiki/Viz Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Jeg gikk rett på forumet, dette skal ikke gjenta seg Men nå gjorde du det for meg, alt jeg trengte å gjøre var å skrive 6 linjer istedenfor 3 bokstaver på wiki Endret 3. august 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå