Kakofoni Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Når du slutter å skjelve, er det ikke et godt tegn. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vel, du har tre nivåer av hypotermi. Jeg har selv opplevd den mildeste formen, det er ikke noe å anbefale. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg besvimte av kuldesjokk en gang da jeg var 12 år. Var på aketur med klassen og var kledd ganske dårlig. På vei hjem falt jeg plutselig rett i bakken Husker at jeg frøs no forferdelig og smertene var forferdelige og intense. Kulderelaterte smerter/forfrysningsskader er helt grusomt, tro meg. Lenke til kommentar
Gjest forfrossen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kulderelaterte smerter/forfrysningsskader er helt grusomt, tro meg. 9208208[/snapback] Nå ble jeg faktisk litt interessert i å prøve. Får vel prøve det en gang, og håpe at jeg klarer å gi meg mens leken er god. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ja, og du bør nok slutte (ingenting som gjør vondt har du godt av) 9202749[/snapback] Kjærlighet? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Love hurts, for dem som ikke tok den. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ja, og du bør nok slutte (ingenting som gjør vondt har du godt av) 9202749[/snapback] Kjærlighet? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Love hurts, for dem som ikke tok den. 9209499[/snapback] Ikke når det går bra OT: Fatter ikke at du driver på med dette :S Virker som sjølvpining for meg. Uansett, ville hvertfall ikke fortsatt med det. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Et substituell metode for å kutte seg selv dette da? Både forfrysning og kutting tar jo vekk den psykiske smerten... Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Nå du har ligget lenge nok i kulden og har blitt såpass kald så kjennes det ut som kroppen blir varm. Noe som den naturligvis ikke blir. Så sovner man enkelt inn. Mange som har opplevd dette føler at denne følelsen av kroppen blir varm og meget behagelig, noe som resulterer i at man slapper av og mister bevistheten og dør viss man ikke får hjelp i tide. Ihvertfall slik jeg har hørt\forstått det. Endret 7. august 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Da er det jo en fin måte å dø på? (Mod kan fjerne dette inlegget hvis det blir for "grovt") Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Da er det jo en fin måte å dø på? (Mod kan fjerne dette inlegget hvis det blir for "grovt") 9211687[/snapback] Jeg også har litt lyst til å diskutere det, men det blir vel garantert slettet, da moderatorene kanskje mener at det kan sees på som et tips til hvordan å ta selvmord.. Men, tips til hvordan å gjøre det, det er jo det det er. Det er ikke en oppfordring til å gjøre det. Å ta selvmord er jo et eget valg, og vil man ta selvmord, så finner man alltids en måte å gjøre det på. Så i bunn og grunn burde det være lov å diskuteres, men det kommer garantert noen som ikke er helt enig og sletter dette innlegget. Men ja, det er vel en fin måte å ta selvmord på, i forhold til å skyte seg, kutte seg eller kjøre seg ihjel, men hvor enkelt det er lurer jeg litt på .. Om man på slutten føler seg varm, så må det jo være mulig å gjennomføre. Det er litt tungt å skrive dette, så jeg skjønner hvis det blir slettet.. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er enig med deg, virker jo som en relativt smerteløs metode... Siden når kroppen er såpass kald, så føler man ikke så veldig mye, så å si ingeting faktisk... Så sovner man bare, og resten er jo selvforklarendes... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg tror nok andre måter å ta livet sitt på er mye bedre ettersom denne metoden går veldig langsomt og er sikkert smertefullt i mellomtiden. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg tror nok andre måter å ta livet sitt på er mye bedre ettersom denne metoden går veldig langsomt og er sikkert smertefullt i mellomtiden. 9212063[/snapback] Eksempel? OG... Jeg vedder på at den ikke er like tilgengelig... (Som f.eks. sovepiller, som er et reseptbelagt medikament (Tror jeg)) Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Å ta livet av seg på denne måten vil jeg tro gir en svært langsom og pinfull død med intense smerter. Jeg ville heller satt fyr på meg selv=) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Høres ut som han skal drepe noen i frysern eller og stenge lillesøss ute av huset... Lenke til kommentar
Gjest forfrossen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Høres ut som han skal drepe noen i frysern eller og stenge lillesøss ute av huset... 9215315[/snapback] Haha, ja, der tok du meg virkelig. Nei, ikke akkurat. Men jeg bare elsker følelsen av å fryse.. Det gjør vondt, på en deilig måte. Var ute å gikk i kveld også.. Gikk rundt i bar overkropp for å fryse mest mulig. Kall meg gjerne rar, men jeg synes det er ganske godt. Ikke plages jeg med forkjølelse\ sykdommer heller, så skal nok mere til for at jeg blir syk. Men å være lenge ute i kulden uten å røre på meg klarer jeg egentlig bare når jeg har "vondt" bra før, da smertene virker bedøvende for de følelsesmessige smertene. Lenke til kommentar
Gjest wow... Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Høres ut som han skal drepe noen i frysern eller og stenge lillesøss ute av huset... 9215315[/snapback] Haha, ja, der tok du meg virkelig. Nei, ikke akkurat. Men jeg bare elsker følelsen av å fryse.. Det gjør vondt, på en deilig måte. Var ute å gikk i kveld også.. Gikk rundt i bar overkropp for å fryse mest mulig. Kall meg gjerne rar, men jeg synes det er ganske godt. Ikke plages jeg med forkjølelse\ sykdommer heller, så skal nok mere til for at jeg blir syk. Men å være lenge ute i kulden uten å røre på meg klarer jeg egentlig bare når jeg har "vondt" bra før, da smertene virker bedøvende for de følelsesmessige smertene. 9215687[/snapback] Skaff hjelp, NÅ. Det er tydelig at du sliter med et eller annet psykisk, siden du seriøst vurderer å pine deg selv for å få følelser på avstand... Lenke til kommentar
Gjest forfrossen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Skaff hjelp, NÅ. Det er tydelig at du sliter med et eller annet psykisk, siden du seriøst vurderer å pine deg selv for å få følelser på avstand... 9215826[/snapback] Ja, jeg har problemer, men jeg vet ikke hva de er. Jeg må bare gi det litt tid, så går det mest sansynligvis over av seg selv. Det har gjort det før også, og hadde det helt fint i noen måneder før det startet igjen. Jeg har vært igjennom det styret på forumet her før, med "skaff hjelp!11" i en annen tråd, hvor jeg ikke er anonym engang, men jeg vil ordne ting på min egen måte. Uansett, fysiske smerter gjør bare at du kjenner at du lever Samme med det at det er farlig. Hvordan skal man ellers være glad for at man lever, om man aldri gjør ting man kan dø eller ta skade av? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Eksempel? 9212435[/snapback] Skal vi se, skyte seg? Henge seg? Hoppe fra en bygning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå