Raedon Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 hei, er det noen som kan anbefale noen headsett.. spiller CS!! jeg har Icemat Siberia, men har fått et problem med det, høyre siden faller ut i ny og ne.. Pris er egentlig ikke så nøye Takk for alle svar Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva med nye icemat siberia? =D kommer snart Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Hva med nye icemat siberia? =D kommer snart 9202700[/snapback] er det de nye SteelSound tingene du tenker på? Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nei, det kommer snart et nytt Siberia.. Med bøyle bak på hodet.. Ville ha gått for et Sennheiser PC161 jeg.. Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Nei, det kommer snart et nytt Siberia.. Med bøyle bak på hodet.. Ville ha gått for et Sennheiser PC161 jeg.. 9202890[/snapback] ja, det er SteelSound siberia.. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nei.. Det er det ikke! Eller, på en måte, siden Steelseries har lagd alle Icemat produkter fra dag en. Icemat er en underprodusent bare. Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Nei.. Det er det ikke!Eller, på en måte, siden Steelseries har lagd alle Icemat produkter fra dag en. Icemat er en underprodusent bare. 9202992[/snapback] SteelSound Siberia? er det ikke det dere tenker på? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jamen Steelseries er bare "overprodusenten" til Icemat. Icemat er liksom. Arh heck hvordan forklare? DE HETER ICEMAT SIBERIA! Okej? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tviler på at produsent/underprodusent er så voldsomt interessant for trådstarter, som vil ha tips om headset - så vi holder oss til tema heretter. Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Tviler på at produsent/underprodusent er så voldsomt interessant for trådstarter, som vil ha tips om headset - så vi holder oss til tema heretter. 9203830[/snapback] enig, care det headsettet.. men tror det blir litt ekkelt å ha på? Lenke til kommentar
gurluz Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 du kan jo kjøpe Grado SR60. de er utrolig bra. koster rundt 1k. de er store og behagelige. http://gradolabs.com/frameset_main.htm har hatt mine siden jul, og jeg fryder meg hver gang jeg setter dem på hvis du vil ha noen som er dyrere så har de dyrere versioner som selvfølgelig er enda bedre Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Ein gong tilbake i tida hadde eg ein SteelSound 5H. Desse blei ødelagt fort og hadde heller ingen imponerande lydkvalitet. Eg trur dette fortsatt gjelder for det meste av gaming headsets. Medusa 5.1 skal derimot vere ganske bra og anbefales asolutt dersom det kun skal brukes til gaming. Dersom du også skal bruke det til musikk etc. ville eg heller kjøpt eit med vanlige hodetelefoner og ein frittståande mikrofon. du kan jo kjøpe Grado SR60. de er utrolig bra. koster rundt 1k.de er store og behagelige. 9263161[/snapback] Desse er forferdelig overprisa i Norge, pga. at Grado knapt eksporterer til Europa. I USA får ein desse for 300-400 kr. Dersom du får bestilt dei via ein butikk i USA, kan du derimot, på tross av ekstrakostnader, få ein brukbar pris på dei. Tviler uansett på at dei fungerer så veldig bra til gaming, sidan lydbildet og det som på engelsk kallast "soundstage" er altfor snevert til at det skal vere mulig å høyre kor dei forskjellige lydane kjem frå. Edit: leif Endret 12. august 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Steelsound 5Hv2, eller et Sennheiser PC151 eller 161 er så absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Steelsound 5Hv2, eller et Sennheiser PC151 eller 161 er så absolutt å anbefale! 9266374[/snapback] hei, å takk for alle svar:D jeg har nå et sennheiser PC 161, for de som spiller eller er musikk intrisert er dette et headsett jeg kan annbefale på det sterkeste.. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Steelsound 5Hv2, eller et Sennheiser PC151 eller 161 er så absolutt å anbefale! 9266374[/snapback] No kan det vere at Steelsound har gjort forandringer som ein ikkje kan sjå, men det ser like skrøpelig ut som den gamle 5H-en, noko desse brukeranmeldelsene frå Komplett også kan tyde på: Lyden er det ikke noe å si på... men stiller meg tvilende til kvaliteten på produktet. har såvidt fått testet det da jeg syntes det satt så løst. da jeg så og prøvde ut stramme egenskapene så jeg at den var brekt på den ene sia, noe som forklarer at de var så løse. kjempe skuffa da jeg såvidt har rekki å pakke dem opp =(. Dette headsette har bra lyd og god mic. Micen kan skurre litt av og til men ellers veldig bra. Grunnen til at dette ikke fikk 5/5 var fordi etter litt over en uke raknet tøyet bak putene som du har på øret. Det skal jo ikke være så dårlig kvalitet når du betaler såpass mye. Håper å få igjen pengene får dette, var jo ikke min feil. Men ellers et bra headsett. Link Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Steelsound 5Hv2, eller et Sennheiser PC151 eller 161 er så absolutt å anbefale! 9266374[/snapback] No kan det vere at Steelsound har gjort forandringer som ein ikkje kan sjå, men det ser like skrøpelig ut som den gamle 5H-en, noko desse brukeranmeldelsene frå Komplett også kan tyde på: Lyden er det ikke noe å si på... men stiller meg tvilende til kvaliteten på produktet. har såvidt fått testet det da jeg syntes det satt så løst. da jeg så og prøvde ut stramme egenskapene så jeg at den var brekt på den ene sia, noe som forklarer at de var så løse. kjempe skuffa da jeg såvidt har rekki å pakke dem opp =(. Dette headsette har bra lyd og god mic. Micen kan skurre litt av og til men ellers veldig bra. Grunnen til at dette ikke fikk 5/5 var fordi etter litt over en uke raknet tøyet bak putene som du har på øret. Det skal jo ikke være så dårlig kvalitet når du betaler såpass mye. Håper å få igjen pengene får dette, var jo ikke min feil. Men ellers et bra headsett. Link 9276801[/snapback] har prøvd SteelSound 5H, og har samme tanker om det som deg... Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Steelsound 5Hv2, eller et Sennheiser PC151 eller 161 er så absolutt å anbefale! 9266374[/snapback] No kan det vere at Steelsound har gjort forandringer som ein ikkje kan sjå, men det ser like skrøpelig ut som den gamle 5H-en, noko desse brukeranmeldelsene frå Komplett også kan tyde på: Lyden er det ikke noe å si på... men stiller meg tvilende til kvaliteten på produktet. har såvidt fått testet det da jeg syntes det satt så løst. da jeg så og prøvde ut stramme egenskapene så jeg at den var brekt på den ene sia, noe som forklarer at de var så løse. kjempe skuffa da jeg såvidt har rekki å pakke dem opp =(. Dette headsette har bra lyd og god mic. Micen kan skurre litt av og til men ellers veldig bra. Grunnen til at dette ikke fikk 5/5 var fordi etter litt over en uke raknet tøyet bak putene som du har på øret. Det skal jo ikke være så dårlig kvalitet når du betaler såpass mye. Håper å få igjen pengene får dette, var jo ikke min feil. Men ellers et bra headsett. Link 9276801[/snapback] Jeg har 3 venner med dette headsettet - ingen har merket noe av disse problemene. Jeg har også lest mye om Steelsound 5Hv2, derav veldig lite negativt, og de er i en helt annen klasse enn v1. Jeg har sammenlignet de side om side, så dette er ikke bare noe jeg sier. Lyden er vell likeens, men komfort og kvalitet ligger i en helt annen klasse på v2! Endret 16. august 2007 av torenym Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå