Gå til innhold

tenkte jeg skulle ha nytt headsett..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at produsent/underprodusent er så voldsomt interessant for trådstarter, som vil ha tips om headset - så vi holder oss til tema heretter.

9203830[/snapback]

enig, care det headsettet.. men tror det blir litt ekkelt å ha på?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ein gong tilbake i tida hadde eg ein SteelSound 5H. Desse blei ødelagt fort og hadde heller ingen imponerande lydkvalitet. Eg trur dette fortsatt gjelder for det meste av gaming headsets. Medusa 5.1 skal derimot vere ganske bra og anbefales asolutt dersom det kun skal brukes til gaming. Dersom du også skal bruke det til musikk etc. ville eg heller kjøpt eit med vanlige hodetelefoner og ein frittståande mikrofon.

du kan jo kjøpe Grado SR60. de er utrolig bra. koster rundt 1k.

de er store og behagelige.

9263161[/snapback]

Desse er forferdelig overprisa i Norge, pga. at Grado knapt eksporterer til Europa. I USA får ein desse for 300-400 kr. Dersom du får bestilt dei via ein butikk i USA, kan du derimot, på tross av ekstrakostnader, få ein brukbar pris på dei.

Tviler uansett på at dei fungerer så veldig bra til gaming, sidan lydbildet og det som på engelsk kallast "soundstage" er altfor snevert til at det skal vere mulig å høyre kor dei forskjellige lydane kjem frå.

Edit: leif

Endret av raspekaker
Lenke til kommentar
Steelsound 5Hv2, eller et Sennheiser PC151 eller 161 er så absolutt å anbefale!

9266374[/snapback]

hei, å takk for alle svar:D

jeg har nå et sennheiser PC 161, for de som spiller eller er musikk intrisert er dette et headsett jeg kan annbefale på det sterkeste..

Lenke til kommentar

9266374[/snapback]

No kan det vere at Steelsound har gjort forandringer som ein ikkje kan sjå, men det ser like skrøpelig ut som den gamle 5H-en, noko desse brukeranmeldelsene frå Komplett også kan tyde på:

Lyden er det ikke noe å si på... men stiller meg tvilende til kvaliteten på produktet. har såvidt fått testet det da jeg syntes det satt så løst. da jeg så og prøvde ut stramme egenskapene så jeg at den var brekt på den ene sia, noe som forklarer at de var så løse. kjempe skuffa da jeg såvidt har rekki å pakke dem opp =(.
Dette headsette har bra lyd og god mic. Micen kan skurre litt av og til men ellers veldig bra. Grunnen til at dette ikke fikk 5/5 var fordi etter litt over en uke raknet tøyet bak putene som du har på øret. Det skal jo ikke være så dårlig kvalitet når du betaler såpass mye. Håper å få igjen pengene får dette, var jo ikke min feil. Men ellers et bra headsett.

Link

Lenke til kommentar

9266374[/snapback]

No kan det vere at Steelsound har gjort forandringer som ein ikkje kan sjå, men det ser like skrøpelig ut som den gamle 5H-en, noko desse brukeranmeldelsene frå Komplett også kan tyde på:

Lyden er det ikke noe å si på... men stiller meg tvilende til kvaliteten på produktet. har såvidt fått testet det da jeg syntes det satt så løst. da jeg så og prøvde ut stramme egenskapene så jeg at den var brekt på den ene sia, noe som forklarer at de var så løse. kjempe skuffa da jeg såvidt har rekki å pakke dem opp =(.
Dette headsette har bra lyd og god mic. Micen kan skurre litt av og til men ellers veldig bra. Grunnen til at dette ikke fikk 5/5 var fordi etter litt over en uke raknet tøyet bak putene som du har på øret. Det skal jo ikke være så dårlig kvalitet når du betaler såpass mye. Håper å få igjen pengene får dette, var jo ikke min feil. Men ellers et bra headsett.

Link

9276801[/snapback]

har prøvd SteelSound 5H, og har samme tanker om det som deg...

Lenke til kommentar

9266374[/snapback]

Link

9276801[/snapback]

Jeg har 3 venner med dette headsettet - ingen har merket noe av disse problemene. Jeg har også lest mye om Steelsound 5Hv2, derav veldig lite negativt, og de er i en helt annen klasse enn v1. Jeg har sammenlignet de side om side, så dette er ikke bare noe jeg sier. Lyden er vell likeens, men komfort og kvalitet ligger i en helt annen klasse på v2!

Endret av torenym
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...