Gnimmels Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei! Som topic sier så skal jeg bygge meg en ny stasjonær PC. men har ikke så mye eiling på alle de forskjellige komponentene. Hva som er bra, og hva som passer inn hvor av sockets osv... Så vært konge om noen her kunne satt opp noe snacks til meg. Helst fra samme nettleverandør, så jeg får alt på samme forsendelse. Skal bruke PCen stort sett til spilling. Skal få meg Age of Conan når det kommer ut, og hadde hvertfall tenkt meg et geforce 8800 ettellerannet grafikkort. Laster ned veldig lite. Blir stort sett til spilling og internettsurfing. Gjerne med et godt trådløst nettverkskort også. Ikke noen store krav til lydkort i grunn... Har skjerm, tast/mus og høytalere fra før. Går det an å få noe sånnt for rundt 8000,-? Vært konge om noen gadd å sette opp for meg, siden jeg ikke vet hvilke komponenter som er bra og dårlig osv. -Anders Lenke til kommentar
Hedgehog1337 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) hei på deg Gnimmels Jeg har akkurat trykket på "kjøp" knappen på komplett og det ble på ca litt over 8000. Men jeg har ikke med alt som feks dvd og cdrom. Her er iallfall lista jeg kjøpte er beregnet på spill og litt klokking. Handlelisten min alt på listen skal samsvare med hverandre og alle delene har fått bra kritikk Endret 3. august 2007 av Kåsen Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 hei på deg Gnimmels Jeg har akkurat trykket på "kjøp" knappen på komplett og det ble på ca litt over 8000. Men jeg har ikke med alt som feks dvd og cdrom. Her er iallfall lista jeg kjøpte er beregnet på spill og litt klokking. Handlelisten min alt på listen skal samsvare med hverandre og alle delene har fått bra kritikk 9202926[/snapback] Konge! Var akkurat noe sånnt jeg var ute etter! Tusen takk Kan få en dvd-brenner av en venn av meg, så det passa egentlig fint...^^ Kabinettet så kult ut også Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Legg til par hundrelapper og vips, du har Q6600 Prossesor Lenke til kommentar
Hedgehog1337 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Legg til par hundrelapper og vips, du har Q6600 Prossesor 9203978[/snapback] Altså, skal man legge på èn hundre lapp der og èn hundre lapp her så blir det fort litt mer enn man forventer seg akkurat det samme gjorde jeg hehe. Hadde en grense som jeg satt på 4500 først men endte med ca 8500 ^^, jaja.. Han får bestemme selv Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Mitt budsjett var på 4000 først, men endte opp med 10000 Q6600 = 2100 (2350 hos Komplett) E6750 = 1400 (1650 hos Komplett) Det vil si at forskjellen er på 700 kroner, og meg betjent er vel definisjonen på "par" = 2. Så vil ikke kalle det "et par hundrelapper" Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Legger du til 1500kr ca så får du en Acer Predator Defender. Ql pc det også. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå