Gå til innhold

Søppelkvaliteten har falt

Odden

Anbefalte innlegg

jeg savner de skikkelig gode søppelthreadene. babethreaden er konge, men det er jo ingen nye threads her i det siste. folk må finne noe som kan underholde meg bedre nå =) hehe

ja jeg er egoistisk. det er nesten sånn at vi bør starte en helt usannsynlig historie.

skal vi teste vg for hvor masse bullshit vi kan få de til å tro. f.eks at noen ungdommer i norge har lagd en helt ny prosessor basert på en utrolig arkitekt. se hvor lenge den varer? kunne vert interresant elns =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde vært kult å bløffa vg litt ja.. :) men jeg tenkte mer som å late som om man får en pc til å kjøre uten prosessor eller no sånt. :) det hadde faktisk vært mulig å gjort hvis man var litt "oppfinnsom".. å la ledningene gå inn i "pcn".. og videre derfra til den virkelige pcen.. :D

ser for meg overskriftene..

Prossessorprodusentene i frykt! se den første prosessorfrie datamaskinen!

Lenke til kommentar

men for å få til det så må en vel ha signalrepeatere. og ikke være redd for å lage noen hull i gulvet slik at det ser ekte ut... dessuten må en også ha alle kabler koblet til maskinen, for så å finne en måte å viderekoble de til noe annet. nei da er det nok bedre med den første pc-en uten psu =) det er ikke fullt så vanskelig å få til.

tenk deg overskriftene da...

Lenke til kommentar
vi kan jo prøve å maile all slags webshoper/support sider med de n00beste spm, spørre om alskens tull og dritt som alle burde vite, og poste svaret her. artig det egentlig, får nesten alltid heeelt seriøse svar...

Ikke en god ide, stakkars folk da.. MÅ svare seriøst på hvorfor det ikke går an og laste ned Mhz fra internett fordi det er jobben deres... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...