olar0701 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tok bilder i et bryllup i helgen og bortsett fra de tradisjonelle bildene ble jeg fornøyd med dette. Ser at jeg kanskje burde hatt mer dybdeskarphet, men det er lett å være etterpåklok. Stettene kommer ikke med - ødelegger det? Andre kommentarer til forbedring og kritikk forøvrig? Lenke til kommentar
Evilgnom Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 synes det var greit nok. jordbærene tar fokusen, så at ikke hele glasset er med gjør ingenting synes jeg. ellers fint og god skarphet på jordbærene Lenke til kommentar
janterje Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 syntes dette ble litt unaturlig, ser ut som jordbæra er limt inn i bildet i ettertid med photoshop, men med mer dybde så ville det vært knall. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 syntes dette ble litt unaturlig, ser ut som jordbæra er limt inn i bildet i ettertid med photoshop, men med mer dybde så ville det vært knall. 9203590[/snapback] Ikke noe photoshop, men derimot blenderåpning 2.0 på et 135 objektiv.Ser poenget ditt, og skulle ønsket at jeg hadde fått tid til å blende litt ned.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kjedelig bryllupp? :!: Sybs det ble for mye snapshot, med den litt for klare bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå