Gunfreak Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 for en stund siden spurte jeg hva jeg trengte for å få wii på nett med kabel. da hadde jeg to valg, enten via LAN adapter eller bare rett in i pc'n med usb kabel,(men da må jo pc'n være på. nå har jeg fått tak i usb kabel og har kobla wii til pc. men den finner ikke connection Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Regner med at du under instillingene har da valgt USB modem fremfor trådløst. Og det er ikke noe feil med kabelen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 kabelen er ny, kanskje det er noe proxy saker? og har valgt cabel oppkobbling, men det virker som den da KREVER LAN adapter og at du ikke bare kan sette den rett i pc'n Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kobla Wii direkte fra Wii til PC? Hvem i navnets rike har sagt at det er mulig? Trodde ikke det var mulig. Ettersom jeg vet kan du bruke en Wi-fi USB connector til DS for å få Wiien på LAN. Linky Da bruker du PCen som "server", koblet til nette, og Wii finner da donglen og "kobler" seg til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå