Olum Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Irriterende at AC Milan bare klarte uavgjort mot Siena. Det har ikke akkurat vært pangåpning på sesongen. Endret 16. september 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Milan- Benfica 2-1 Fra Champions League igår. Pent mål av Pirlo og pent pasning han har på 2-0 målet. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Milan skuffet ikveld og spilte kun 1-1 hjemme mot Parma. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er spent på Roma Juventus, håper Roma tar dette. Tror nøkkelen ligger i å holde buret rent fordi Juventus forsvarsglipper vil vise seg utover kampen Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er ikke dette en reprise av Milan's åpning i fjor? Skuffende i ligaen og bra i CL. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nå begynte jo Milan med minuspoeng i ligaen i fjor da. Men håper at de klarer å gjøre det bra to steder i år. Både i CL og i hjemlig serie. Jeg har ikke Canal+ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Totti aka verdens beste leker seg mot Juve. For en mann. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er ikke dette en reprise av Milan's åpning i fjor? Skuffende i ligaen og bra i CL. 9555234[/snapback] Jo, det ser nok slik ut. Jeg tipper at Milan vil satse like tungt på CL i år og. Jeg mener uansett at de er gode nok for å ta Serie A gull. Men de virker kanskje litt umotiverte til det. Deilig at Roma leder Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Slik spilles runden i kveld: Palermo - AC Milan Siena - Atalanta Napoli - Livorno Catania - Empoli Inter - Sampdoria Fiorentina - Roma Lazio - Cagliari Parma - Torino Genoa - Udinese Juventus - Reggina Jeg tipper Roma vil ta en seier borte mot Fiorentina. Totti vil ikke spille pga. en liten skade. Blir spennende å se om Milan kan reise seg igjen etter to skuffende kamper. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er foreløbig jevnt i toppen og i bunnen. Kanskje ikke avstanden mellom bunn og topp men. Milan har 1seier på 5kamper det er jo imponerene! Napoli spiller forsatt som jeg trodde dem ville og dem er hjertlig velkommen blandt de 10beste hos meg! Roma, Inter ligger på første men, dem har Napoli, Juve, Palermo rett bak seg... Håper bare ikke Inter vinner serien. Lazio sliter dem og. Nei, Milan og Lazio får satse på CL, om dem har tenkt til å spille som dem gjør i Serie A! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jævla irriterende at VG har klart å skrive feil i sin rosa avis. På TV-Guiden på nest siste side er det et bilde av Gennaro Gattuso med teksten under: "Se Gennaro Ivan Gattuso og AC Milan mot Catania fra Serie A på Eurosport kl. 15.00." Dette gjorde meg kjempeglad da Eurosport er en kanal jeg har. Etter litt undersøkelse finner jeg ut at kampen spilles på Canal+ Sport som vanlig. Fra enorm glede til skuffelse langt nede i avgrunnen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hva røyker Milan? Virker som de nedprioriterer Serie A helt.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Trist.... Hvordan kan et storlag som Milan være helt nede på 9. plass (?). Nå må det en skjerpings til. Favorittlaget mitt i mange år kan ikke svikte. Om de ikke vinner Champions League må de komme høyere enn som så for å få være med i Europa neste år. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Yes! Milan leker care med Serie A og Roma tapte mot Inter, Juventus klatrer til en andre plass og har for tiden Serie A's beste spiss, om ikke verdens beste (?) atm. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Synd å se Lazio og Milan så langt nede, og dem spiller nå, Milan leder 3-1... Syns synd på Parma/Empoli og, dårlige plasseringer hos dem og... Liveron har planer om å rykke ned ser jeg! 2 Poeng på 7 kamper, imponerene! Inter begynner å få forsprang allerede ser jeg. Nå må dem snart tape for f***!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Milan 5-1, men det skal sies at Lazio er skandaløst dårlige. Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vil heller si at Milan spilte overlegent bra! Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Milan spilte bedre mot Palermo enn Lazio, men var mer effektive mot Lazio! Caligiari med planer om å bygge ny stadion Cagliari President Massimo Cellino has presented a plan to build a new 25,000-seater stadium to replace the Stadio Sant’Elia. “How would we afford the stadium without shops? I think that in more comfortable surroundings we would get at least 2,000 more people per game.” Du kan lese litt mer på Channel4 Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Veni Vidi Vucinic Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Palermo slo Napoli i nok en utrolig kamp... Det er verdt tungt for Palermo i åres sesong, men man ser at de andre storlagene også har sliti, som Milan og Lazio Men åres beste kamp på min side blir Genoa-Palermo, og jeg som trodde Arsenal-ManU skulle bli noe... Empoli som kom slo tilbake mot Roma, tapte 3-0 mot Sampdoria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå