Jo Are Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hei, jeg trenger en ny mobiltelefon, og da har jeg veldig lyst på en Nokia (lei av Sony Ericsson). Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja, enkel -GPRS: ja -EDGE: nei -Email klient: nei Form: -Form er ikke viktig -Vekt: ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke viktig Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm: bare den ikke er alt for liten får den duge -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke:nokia -Kamera: ja -Videokamera: ja -Symbian: ikke viktig -Infrarød port: nei -Blåtann (Bluetooth): ja -Internminne:ikke viktig -Minnekort?: ja -MP3: ja -Radio: ja -UMTS: nei -Triband: nei -wLAN: nei - Mulighet for GPS:nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: nei -Batterilevetid: Viktig Jeg trenger en mobil med god mp3 spiller og god batteritid, helst en nokia telefon. Takk for all hjelp Endret 3. august 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg er usikker på batteritid, men til to tusen får du Nokia 6300, en kjempe bra mobil, med alt det du ber om etter hva jeg ser, pluss edge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå