Kaptein_S Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei ja.... Ja jeg sliter med tv-ut på mitt sapphire radeon9700, og lurer på om det går an å få kjøpt en slik s-vhs/composite plugg som passer til dette kortet? er det "standard" tv ut på alle gfx kort? Tror nemmelig min plugg er defekt, den passer iallefall ikke! hjælp! Kaptein_S Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Virkelig INGEN som vet dette??? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ja... De fleste skjermkort har S-video tv-ut plugg...og en slik får du kjøpt i butikker som selger TVer ol. Du kan også kjøpe en S-video til RCA hvis TVen din ikke har inngang for det. Les manualen! Jeg kjøpte et DVD-kit, og der var det alt jeg trengte av ledninger. Lenke til kommentar
striky Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hva slags utgang er det på Sapphire Radeon 9700?? Lenke til kommentar
Kenzo Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det skal følge med en overgang, titt oppi pakka kortet ditt lå i Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Fikk fixa det hele, viste seg at det var kabinettet som "blokka" for pluggen :oops: så nå funker det greit.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå