Gå til innhold

Kastet ut av servere med merkelige msg i console?

Anbefalte innlegg

Blir kastet ut av servere uten noe som helst feilmelding, blir disconnecta og det eneste jeg får er en merkelig meldinger i consolen.

De ser slik ut og er helt random:

Host_Error: String tables must be powers of two in size!, 57344 is not a power of 2

---------

Server returned version 20473, expected 7.

--------

Netchannel: unknown net message (16) from 83.143.85.202:21000.

Fragment transmission aborted at 2/2.

Etterfølges av:

Server returned version 18142, expected 7.

----------

Server returned version 22059, expected 7.

---------

Host_Error: String tables must be powers of two in size!, 41504 is not a power of 2

------------

Får forskjellig melding hver gang virker det som, og det kan gå 5min før det skjer og det kan gå 1time før det skjer.

Noen som har peiling på hva dette er? hva betyr disse meldingene? vil tro det er noe galt med forbindelsen min til servern?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jeg som har lagd den tråden på bf.no(hvis vi tenker på samme) og jeg har så langt funnet ut at det ikke bare gjelder bf/hf.no sine servere. Grunnen til at jeg spør her også er at jo flere steder jeg forehører meg jo større sjanse er det å finne en som kanskje kan løse dette.

Lenke til kommentar

Stemmer, har lagd tråd på de fleste forumene som har med source å gjøre nå tror jeg og så langt ingen hjelp. Får prøve å lage en ticket eller noe på valve/steam sin support side om det er mulig.

Skulle du vite noe om dette så kom gjerne med din erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...