Danny92 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei! Det går ikke å sende e-post med xampp, har oppna port 25 og 110 som er til e-post. Men får denne feilmeldingen: Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 553 We do not relay non-local mail, sorry. in C:\xampp\htdocs\mail.php on line 41 Er det mail() funksjonen som ikke er aktivert, vis ikke ossen? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ut i fra hvordan jeg forstår det, så kan du ikke sende e-post utenfor lokalt nett/maskin. Ellers skal det sies at jeg sliter litt med det samme selv ^^ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvis du har BKK, har de blokket port 25. Ellers har du sjekket i Mercury? Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Jeg kan jo prøve og endre port i Mercury så i routern Sier ifra vis det funker! Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 $old=ini_set(SMTP,"smtp.online.no"); $old=ini_set(smtp_port,25); $to = $email; $subject = "Tittel"; $message = "Test"; $from = "[email protected]"; $headers = "From: $from"; mail($to,$subject,$message,$headers); funker for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå