EG-s Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Fikk endelig installert ydl og satt opp dinovo edge keyboard. Men fant ut etterpå at en får ikke wpa til å fungere. Vil helst ikke gå tilbake til wep og så konfigurere de andre maskinene på nytt. Endret 3. august 2007 av EG-s Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Har ikke noe konkret svar på spørsmålet ditt, men om det er tid du prøver å spare ved å ikke gå tilbake til wep tror jeg nok du kan glemme det. Det tar som regel laaang tid og mye knoting for å få noe som ikke i utgangspunktet fungerer i Linux til å virke. Men hvordan det er med WPA vet jeg altså ikke. Endret 3. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 fant denne linken Men det sier ikke meg stort. Kunne i det miste skrevet det mer brukervennlig Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Typisk det. Slike ting er et helvete om man ikke har god peiling på Linux. Selv liker jeg slike utfordringer, men det er vel fordi jeg har interesse for slikt. Endret 3. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
peros2k Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 fant denne linken Men det sier ikke meg stort. Kunne i det miste skrevet det mer brukervennlig 9202642[/snapback] Her har du steg for steg matet inn med t-skje og tørket rundt munnen etterpå: http://dachaac.blogspot.com/2007/08/guide-...on-ps3-ydl.html Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 En guide kan ikke bli stort mer brukervennlig enn det der. Les gjennom den en gang før du setter i gang, og du vil finne ut at det er ganske rett frem. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) fant denne linken Men det sier ikke meg stort. Kunne i det miste skrevet det mer brukervennlig 9202642[/snapback] Her har du steg for steg matet inn med t-skje og tørket rundt munnen etterpå: http://dachaac.blogspot.com/2007/08/guide-...on-ps3-ydl.html 9206066[/snapback] vel, han har oppdatert bloggen siden sist. kanskje han så på kommentarene vel, har lastet ned wireless-tools-28-1.ppc64.rpm med firefox i ydl, det legger seg i desktop når en prøver kommandoen rpm -Uvh wireless-tools-28-1.ppc64.rpm i konsole, men får error at det finnes ikke en slik fil Endret 4. august 2007 av EG-s Lenke til kommentar
peros2k Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 med firefox i ydl, det legger seg i desktop når en prøver kommandoen rpm -Uvh wireless-tools-28-1.ppc64.rpm i konsole, men får error at det finnes ikke en slik fil 9206704[/snapback] Står du på desktopen når du gjør det da? hvis ikke: cd Desktop Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 ja.......... wpa-psk fungerer i ydl. utrolig hvor enkelt det var når en fulgte guiden til punkt og prikke sjekket yellow dog forumet, og der står det ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå