mar1u5 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Samme person som eier chevy'en jeg postet bilde av her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=807257 ..har også en toyota mr2 mk3 som er lakkert matt sort (ufattelig kul farge på denne bilen!) Tok bilder av den på samme sted som chevy'n, men fra en annen vinkel. Resultatet: Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 veldig, veldig fin bil men synest den stod litt bratt. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dette var like bra som det forrige synes jeg Flotte bilbilder du tar, som også er ganske originale vil jeg si. Liker fargene og lyset du har her. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Og dette er heller ikke hdr? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dette var like bra som det forrige synes jeg Flotte bilbilder du tar, som også er ganske originale vil jeg si. Liker fargene og lyset du har her. 9202155[/snapback] Flotte bilbilder du tar ja. Fin lys på himmelen der, men bilen blir for sentrert synes jeg. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Og dette er heller ikke hdr? 9202173[/snapback] Nei. Har prøvd meg noen ganger på HDR, men klarer ikke få resultater jeg er fornøyd med - så dette er god "gammeldags" bilde redigering. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Dette var like bra som det forrige synes jeg Flotte bilbilder du tar, som også er ganske originale vil jeg si. Liker fargene og lyset du har her. 9202155[/snapback] Takker. Legger mye arbeid i behandling av bildene i photoshop. Er ingen tilhenger av "naturlige" bilder. Jeg vil at bildene skal være noe du ikke kan gå ut og se selv, men at det heller skal være noe helt spesielt som det ikke går og oppleve naturlig. Endret 3. august 2007 av mar1u5 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) hva er den hvite duppeditten helt til venstre i bildet? synes ikke den passer Endret 6. august 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 bondegård FTW. Men pent bilde av MR-S'en ja, helt klart Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Som jeg sa i din andre post, synes jeg ikke bilen skal være midtstilt. Men utenom det er det et kjempe vakkert bilde med fint lys og en kul bil. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Veldig bra belysning du har fått til og en stor fordel at bilen ikke er en glinsende metallic flate som har en lei tendens til å reflektere abselutt alt. Det at bilen er rygga opp på den steinflata var orginalt og flott. Muligens beskjært bort litt der bak (vekk med den hvite dingsen) Utover dette et stilig bilde av en tøff bil /L Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Fint bilde av selve bilden, men omgivelsene og da spes himmelen og forgrunnen trekker ned. Himmelen er for mørk etter min mening, spes på toppen av bildet. Forgrunnen er heller ikke særlig pen, jeg ville ha flytta bilen nærmere åkeren som gir en fin kontrast til bilen. Fint lys. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Takker for tilbakemeldinger. For ordensskyld, her er hvordan orginalen er: Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Veldig bra Shoppa da i så fall, men en liten ting jeg leste ang. slike bilder, burde ikke lysa vært på ? /L Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 burde ikke lysa vært på ? /L 9228891[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 burde ikke lysa vært på ? /L 9228891[/snapback] Hvorfor det? 9229032[/snapback] Tror det hadde blitt skikkelig tøft med lys på både forann og bak. Jeg leste en artikkel om dette et sted mht. bilder av biler og at dette gir en litt mere "levende" opplevelse, men det for bli opp til den enkelte å vurdere. /L Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg synes bilen ser litt ut som den er limt inn pga "haloen" rundt taket og de til en viss grad de lyse refleksjonene. Ellers et stilig bilde, jeg er også fan av bilder som er redigert på denne måten. Lenke til kommentar
cycorax Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bra etterbehandling :-) ahhhh......hadde en slik bil et par år....intil det ble familieforøkelse....litt knapt med to seter og et minimalt bagasjerom bak setene da :-) Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Til å være bilbilde, synes jeg at det er for mye rundt bilen. Blir like mye fokus på bilen som bakgrunnen. Snodig komposisjon også. Synes meg. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Til å være bilbilde, synes jeg at det er for mye rundt bilen. Blir like mye fokus på bilen som bakgrunnen. Snodig komposisjon også. Synes meg. 9235687[/snapback] Der fikk du sagt det jeg har tenkt i et par dager. Til å ha den bratte vinkelen nedover synes jeg bilen har for lite å gå på videre nedover. Det skulle vært litt mer bakke foran den. Som noen andre nevnte burde bilen kanskje stått litt mer plant. Siden du nå har lagt ut originalen, så jeg hvordan jeg ville ha kuttet bildet: Mye på venstre side, en del av himmelen og littegrann nederst. Bilen "ser" mot høyre, og da er det godt med litt rom på høyre side. Videre vil jeg si at det var en meget pen bil, og fargene du har brukt i bildet passet godt til bilen og gir et dramatisk og tøft uttrykk. Jeg er ingen prof når det kommer til foto, men man vet da hva man liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå