Gå til innhold

Får ikke opp HD bilde på tv'n**LØST**!

Pixl.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, fant ikke manualen til TV'en din jeg heller. Ser heller ikke noen VGA inngang på boksen din, noe som kunne vært en løsning.

9212097[/snapback]

må finne en måte og resette hele dritten på.(tv'n altså)...

noen tips på hvordan man gjør det?

Lenke til kommentar

må finne en måte og resette hele dritten på.(tv'n altså)...

noen tips på hvordan man gjør det?

9212114[/snapback]

Har dessverre ikke peiling, kan være verd å spørre hos Avforum.no, kanskje noen der har peiling.

Hvis ikke får du bare prøve deg fram, skjønner ikke selv at det kan være så komplisert, hos meg var det veldig plug and play.

Lenke til kommentar
ook

9213135[/snapback]

Hei.

Fint om du informerer hvordan du løste problemet og hva som var årsaken.

Synes det er greit med forumspørsmål som ender godt, og forklarer hvordan ting løser seg.

:)

9218521[/snapback]

oki, den er grei.. dette tror jeg bare vil være et problem for få' tv'r(slik som min)

problemet var først at jeg ikke fikk noe bilde opp på tvn når jeg prøvde og gå høyere enn 480, kun lyd..hadde prøvd alle mulige kabelkombinasjoner..

så surfet jeg litt rundt på instillingene på tvn, som audi_a8 sa: finne instillinger for conponent inngang/tilkobling.

da jeg fant frem til denne instillingen. men til en liten skuffelse, var den "utillgjengelig" men etter et par ganger mad gjennomgang fra scratch(start) fikk jeg til og aktivere den. og da funket det(nesten)helt perfekt.. :D:ermm:

kom bare lyd gjennom tvhøytalerne.. men les mer om dette i min andre post ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...