Dragoncrest Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nei, fant ikke manualen til TV'en din jeg heller. Ser heller ikke noen VGA inngang på boksen din, noe som kunne vært en løsning. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Nei, fant ikke manualen til TV'en din jeg heller. Ser heller ikke noen VGA inngang på boksen din, noe som kunne vært en løsning. 9212097[/snapback] må finne en måte og resette hele dritten på.(tv'n altså)... noen tips på hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 må finne en måte og resette hele dritten på.(tv'n altså)... noen tips på hvordan man gjør det? 9212114[/snapback] Har dessverre ikke peiling, kan være verd å spørre hos Avforum.no, kanskje noen der har peiling. Hvis ikke får du bare prøve deg fram, skjønner ikke selv at det kan være så komplisert, hos meg var det veldig plug and play. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Fikk det endelig til!! og ikke bare 720, men 1080 også! for en lettelse.. takk for alle gode svar dere har vært til stor hjelp.! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 720p vil vel vere den beste løsningen ettersom signalet her blir vist progressivt. Dersom du skulle vere usikker. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) ook Endret 5. august 2007 av audi_a8 Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ook 9213135[/snapback] Hei. Fint om du informerer hvordan du løste problemet og hva som var årsaken. Synes det er greit med forumspørsmål som ender godt, og forklarer hvordan ting løser seg. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 ook 9213135[/snapback] Hei. Fint om du informerer hvordan du løste problemet og hva som var årsaken. Synes det er greit med forumspørsmål som ender godt, og forklarer hvordan ting løser seg. 9218521[/snapback] oki, den er grei.. dette tror jeg bare vil være et problem for få' tv'r(slik som min) problemet var først at jeg ikke fikk noe bilde opp på tvn når jeg prøvde og gå høyere enn 480, kun lyd..hadde prøvd alle mulige kabelkombinasjoner.. så surfet jeg litt rundt på instillingene på tvn, som audi_a8 sa: finne instillinger for conponent inngang/tilkobling. da jeg fant frem til denne instillingen. men til en liten skuffelse, var den "utillgjengelig" men etter et par ganger mad gjennomgang fra scratch(start) fikk jeg til og aktivere den. og da funket det(nesten)helt perfekt.. kom bare lyd gjennom tvhøytalerne.. men les mer om dette i min andre post Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) EDIT: Feil tråd Endret 6. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå