Pixl. Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) hei ho har en meget bra pioneer tv 43" men når jeg velger 750(er det 750? noe i nærheten) så kommer det bare sort bilde men med lyd. bak på tve har jeg alle kontaktene satt i de vanlige står i gjennom scart da. er det det som er problemet? må alle stå rett inn i tv'n? takk for svar.. Endret 5. august 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 hei ho har en meget bra pioneer tv 43" men når jeg velger 750(er det 750? noe i nærheten) så kommer det bare sort bilde men med lyd. bak på tve har jeg alle kontaktene satt i de vanlige står i gjennom scart da. er det det som er problemet? må alle stå rett inn i tv'n? takk for svar.. 9201821[/snapback] har du koblet til de som er: rød, grøn og blå (video) rett? rød og hvit går til audio. på selve kabelen må du stille inn på HDTV for å kunne vise HD på tven din. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Helt sikker på at Tv'en er i det minste HD-Klar? Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Og har du bytta over til "hd" på selve kontakten, hvis du bruker den kabelen da.. Følger med en kabel der du kan bytte mellom "vanlig tv" og "hd" med en bryter... Lenke til kommentar
trydis Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har du en gul kabel i scart kontakten? Det er i så fall grunnen til at det ikke funker. Røsk ut denne og bruk de 3 som er rød, grønn og blå og kalles komponent. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Har du en gul kabel i scart kontakten? Det er i så fall grunnen til at det ikke funker. Røsk ut denne og bruk de 3 som er rød, grønn og blå og kalles komponent. 9202755[/snapback] så om jeg tar ut den gule kontakten fra scarten og sørger for at rød grøøn blå står i så vil det funke..? skal prøve det. og: ja er helt sikker på at tv'n skal kunne spille i 780.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 720p er vel opløsningen du sikter til Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 720p er vel opløsningen du sikter til 9205268[/snapback] ja det var det som sagt i første post: var ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du sa 750 Men fra spøk til allvor, har du fått frem den glitrende HD-grafikken? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du kan ikke bruke Scart dersom du skal se bildet i HD. Den grønne, blå og røde kabelen skal plugges direkte i Componentinngangen på tv'en din, ikke gjennom noe Scart. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har du en gul kabel i scart kontakten? Det er i så fall grunnen til at det ikke funker. Røsk ut denne og bruk de 3 som er rød, grønn og blå og kalles komponent. 9202755[/snapback] så om jeg tar ut den gule kontakten fra scarten og sørger for at rød grøøn blå står i så vil det funke..? skal prøve det. og: ja er helt sikker på at tv'n skal kunne spille i 780.. 9205265[/snapback] Som BioNor sa over. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Som jeg sa i en tidligere post. Bruker du alle pluggene bortsett fra den gule vinner du. husk å switche over til hd på den megastore kladden på ledninga Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Som jeg sa i en tidligere post. Bruker du alle pluggene bortsett fra den gule vinner du. husk å switche over til hd på den megastore kladden på ledninga 9210611[/snapback] ikkeno av dette funker.. forstår det ikke ass.. får bare opp sort bilde.. noen flere tips? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kan du litt mer info om tv'en din? Gjerne en link. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Kan du litt mer info om tv'en din? Gjerne en link. 9211378[/snapback] oki den er grei.. det er en piooneer HD-Redy pdp-435pe tv som vant årets tv 05-06.. som Media Receiver box(altså der ledningene skal inn) har jeg en pdp-ro5fe som fulgte med tvn så de to skal funke helt fint sammen.. legger til link når/om jeg finner.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) bruker du component ledningene, så må du kanskje switche over manuellt med tv fjernkontrollen. ( TV-av, av4 muligens) (det er av4 på panasonic, men prøv de andre også) Blå knapp edit: det du sier i første post at du har stilt xbox360 til 720p betyr kanskje at du har vært inni menyen på 360'en. da har du jo bilde men ikke på 720p. bruk da kun den gule ledninga og switch over bryteren til vanlig tv på "klumpen". og velg da 1080i i 360 menyen Endret 5. august 2007 av audi_a8 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) bruker du component ledningene, så må du kanskje switche over manuellt med tv fjernkontrollen. ( TV-av, av4 muligens) (det er av4 på panasonic, men prøv de andre også) Blå knapp edit: det du sier i første post at du har stilt xbox360 til 720p betyr kanskje at du har vært inni menyen på 360'en. da har du jo bilde men ikke på 720p. bruk da kun den gule ledninga og switch over bryteren til vanlig tv på "klumpen". og velg da 1080i i 360 menyen 9211705[/snapback] får bilde på 480, med gul ledning.. men når jeg velger en høyere oppløsning i menyen kommer det bare sort, men det er lyd( 2 valgalterativer tror jeg) så kommer bilde tilbake etter 10 sek med 480.. xbox ledningen står da stilt på tv.. om den står på hdtv kommer det ikke no bilde i det hele tatt når jeg slår på xbox'n.. hjelp meg... edit: surfet litt rundt på menyene på tv'n.. da jeg kom forbi "input select" hvor jeg har 4 alternativer:video, s-video, rgb, og komponent.. men av en eller annen grunn er s-video og komponent utilgjengelig:"Current settings do not allow selection and adjustment" nå får jeg bilde kunn på video og ikke rgb. Endret 5. august 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) xbox360? om du prøver 1080i og component så skal det virke. edit: litt dumt hvis du er fargeblind, men det er du vel ikke Endret 5. august 2007 av audi_a8 Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Bare for å være sikker på at du har kobelt riktig med tanke på kabler : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, også må du skifte over til HD som er en bryter på sokkelen på bildekabelen Endret 5. august 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Bare for å være sikker på at du har kobelt riktig med tanke på kabler : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9212042[/snapback] ja har prøvd det der.. trot kanskje problemet ligger i menyen på tvn.. prøver nå og finna manualen, noe som er håpløst kort tid etter man ahr flyttet,, finner ikke på nettet heller ganske skjelden modell tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå