Nitrius Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hadde planer om å prøve betaen, helt til jeg såg siste 1up show. Ser dønn kjedelig ut. Også ganske blandet følelser blant folkene der. 9205255[/snapback] Ja er jo ikke noe revolusjonerende dette her, er liksom battlefield i en annen pakning etter min mening, men det gjør ikke spillet dårlig for del. Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Bare subscription signups igjen. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 likte dette spillet ganske godt, bra grafikk, arti men noe revolusjonerende er det ikke Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Noen som ikke likte / er lei av betaen og har lyst til å gi keyen videre til en stakkar uten noe spill å spille for tiden? Isåfall, send en PM Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Spillet har fått en offisiell utgivelsesdato. Kilde; http://community.enemyterritory.com/forums...read.php?t=5957 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 er det mulig å få spilt mot boter her i betaen? lagde meg en offline konto siden nettverket mitt her suger. trykker på play på play on computer men det skjer ingenting 9205074[/snapback] Det er mulig å spille på egen server mot boter. Dette skal ikke kreve beta-key såvidt jeg har hørt. Liten guide her; http://community.enemyterritory.com/forums...read.php?t=6000 Lenke til kommentar
Beef_Supreme Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hadde planer om å prøve betaen, helt til jeg såg siste 1up show. Ser dønn kjedelig ut. Også ganske blandet følelser blant folkene der. 9205255[/snapback] Ja er jo ikke noe revolusjonerende dette her, er liksom battlefield i en annen pakning etter min mening, men det gjør ikke spillet dårlig for del. 9205294[/snapback] Vel egentlig er spillet W:ET i større og litt anderledes pakning, med større baner og kjøretøy. Oppdragsystemet er det samme som i W:ET bare at Cov ops er blitt litt kjedeligere etter min mening. Lenke til kommentar
Jonnings83 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som har en beta key de ikke bruker? Lenke til kommentar
capy Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg er også interessert i key om noen er gått lei:) PM meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå