Windoge Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) http://community.enemyterritory.com/forums...read.php?t=5872 Quake Wars BETA 2 og 25000 nye CD-keys er ute. Var akkurat inne på Fileplanet.com og hentet min BETA 2 og CD-key. Du må ikke betale for noen av delene. Edit: Raskere link til den nye klienten. Da trenger du ikke å stå i kø på Fileplanet. http://www.humyo.com/F/14002321/EMBED Endret 3. august 2007 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Kult Skal teste. Edit: Ligger på 100 kb/s, så kommer med tilbakemelding om noen uker. Endret 3. august 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Skjønner ikke hvorfor folk ikke begynner å bruke torrent til å legge ut slike filer. Uansett skaffet meg key jeg også, men tok sin tid å laste ned fra den linken, og fileplanet må jeg jo tilbringe ørten dager bare for å begynne å laste ned. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Da fikke jeg Beta key! *Fjerna* Jeg vet at Piratebay er en skikkelig piratside, men det kan vel ikke være ulovlig å linke til lovlig materiell, eller? EDIT: Fjerna den likså godt... Endret 3. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Da fikke jeg Beta key! Men sjekk her: Quake Wars Beta Setup på Piratebay.org Jeg vet at Piratebay er en skikkelig piratside, men det kan vel ikke være ulovlig å linke til lovlig materiell, eller? 9202453[/snapback] Ville ikke lastet ned den der, ser ut til å være klienten fra beta 1. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Skjønte det, så jeg fjerna den bare! Ja, dette kan bli spennende Edit: Raskere link til den nye klienten. Da trenger du ikke å stå i kø på Fileplanet. http://www.humyo.com/F/14002321/EMBED 9201808[/snapback] Takk! :!: Endret 3. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nice Fikk beta-key, laster ned klienten nå Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 det er vel strengt tatt forskjell mellom en CD-key og en beta-key, men takk for tipset uansett. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Noen som har anelse om systemkravene til dette spillet? EDIT: Ah, nettop ja! 13. How about hardware - can you tell us about the system specs to run ETQW? Minimum system specification optimisation is not yet complete, but you’ll definitely need a 3D graphics card : ) The goal is to keep the minimum specification requirements as low as is feasible while maintaining a reasonable framerate for those players on low-spec systems (framerate being, even more important for a multiplayer game than a single player one.) The game will also support the very latest hardware, including the next generation of graphics cards, processors, sound cards, widescreen displays and analogue controllers, allowing high-specification system owners to get the most from their game system. Kilde Endret 3. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Når du installerer spillet, så kommer systemkravene opp. Kom hvertfall i den første betaen. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvordan var kravene for den første betan, kjørte du samme system som nå? (vet ikke når første beta var) Kan du evt si hvilket system du hadde og hvordan var framerate ol? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Takk for tipsene. Har vært med på den første betaen og satser på at den her er mer optimalisert.! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hvordan var kravene for den første betan, kjørte du samme system som nå? (vet ikke når første beta var) Kan du evt si hvilket system du hadde og hvordan var framerate ol? 9202756[/snapback] Systemkravene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor MINIMUM HARDWARE REQUIREMENTS:CPU: Intel® Pentium® 4 3.2 Ghz or AMD® Athlon XP 3200+ processor RAM: 1GB RAM VIDEO CARD: 128MB NVIDIA® Geforce 6600GT or ATI® Radeon® X800 RECOMMENDED HARDWARE REQUIREMENTS: CPU: Intel® Pentium® 4 3.4 Ghz or AMD® Athlon XP 3500+ processor RAM: 1GB RAM VIDEO CARD: 256MB NVIDIA® Geforce 6800GT or ATI® Radeon® X850 Kjørte på samme system nå som i den forrige betaen. Spillet krever ikke så altfor mye, så kjører alt på max med min maskin. Har framerate cap på 60 fps, siden det er default, og jeg ikke har orket å skifte den Men uansett hvilket system du har, så vil du oppleve at det hakker, siden det er en beta. @Alle: Synes Beta 2 er så mye bedre enn den første. Bedre ytelse, bedre grafikk, treffer det man sikter på, mouse laggen er borte. Alt er mye bedre. Så er fornøyd med denne betaen Endret 3. august 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Spilt i en time nå sånn ca. så langt så er jeg fornøyd med spillet, var ikke noe wow opplevelse. Ble overrasket over at spillet var såpass stabilt, har ikke crashet eller lignende så langt. Jeg dytta opp alt på fult og det flyt som bare det, bortsett fra div. steder jeg merka jeg fikk fps drop, men dette er en beta så jeg skal ikke lage. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Det er fint å se store forbedringer fra den første betaen. Dette tyder på at Splash Damage er på rett vei med tanke lansering, forhåpentligvis senere i år. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 http://www.speltorrents.se/details.php?id=552 Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Takk for svar, noen som har informasjon om hvor lenge betaen vil vare? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Takk for svar, noen som har informasjon om hvor lenge betaen vil vare? 9203647[/snapback] Tror ikke Splash Damage har kommet med informasjon rundt dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 er det mulig å få spilt mot boter her i betaen? lagde meg en offline konto siden nettverket mitt her suger. trykker på play på play on computer men det skjer ingenting Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hadde planer om å prøve betaen, helt til jeg såg siste 1up show. Ser dønn kjedelig ut. Også ganske blandet følelser blant folkene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå