Gå til innhold

Hva skal du stemme og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høyre, pga de har masse dyktige lokalpolitikere. I tillegg har de vist at de har kontroll på økonomien, ved å snu underskudd i Bergen fra en halv milliard til kr 0,-

9203441[/snapback]

Kan ikke gjøre annet enn å støtte meg til monzilla sin argumentasjon. Det ser forøvrig ut som at vi bor i samme by, så dette kan jo gå riktig så bra. :)

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke stemme.

Av prinsipper nekter jeg å velge noen jeg ikke har tro på. Jeg har mistet tro på alle politikere og politiske parti i Norge, fordi de lyver så det renner av seg og er kun en gjeng arogante aper som koser seg på vår regning.

Så av prinsipper går jeg ikke til valg. Nytter ikke hvem jeg velger, er bare en gjeng med inkompetente aper innenfor norsk politikk synes jeg.

Lenke til kommentar

Hvordan kan man gå til valgurnene når man ikke tror på de valgene man tar?

Jeg tror ikke på noen politikkere i dag, mye grunnet at de lover i øst og vest og rompekjører velgerne gang på gang på gang. Hvordan gikk det med den sittende regjeringen og deres lovnader med f.eks barnehageplasser og alt det snakket om Soria Moria? Jeg ser ikke at så mange av løftene blir oppfylt, og da ser jeg heller ingen grunn til å velge noen til makten, selv om det bare er kommune/fylkesvalg.

Lenke til kommentar

Nå lyver jo Frp mer enn de fleste. De profilsere seg nemlig ikke på nattvekterstatsliberalismen til Ayn Rand, selv om det er det ledelsen i moderpartiet og mesteparten av ungdomspartiet egentlig ønsker.

Man har ikke hatt Frp politikk i Norge, men man har hatt det i andre land. I Storbritannia har man nå like store problemer som USA takket være Frp politikken til Thatcher på åttitallet.

Lenke til kommentar
Bear^, det er ennå flere partier som ikke har vist hva de kan - som f.eks. FrP.

9206404[/snapback]

Med en politikk som nærmest avbefolker nord-norge og utsagn som støtter nazistisk tankegang, så tror jeg FRP har vist nok for min del.

Noen som husker Carls "et samfunn uten etniske minoriteter, er et samfunn i harmoni"? Ja lets stem FRP. Sig hail!

Lenke til kommentar

Jeg personlig som mest sannsynlig vil stemme FRP ved neste stortingsvalg unngår å stemme på partiet nå i kommunevalget. Blant annet for at det er så utrolig mange cowboyer her i Bergen som ikke har noe i et bystyre å gjøre. Eller politikken for den slags skyld. Blant annet bussjåføren som ville henge opp griselabber på torgallmenningen. Både AP og Høyre har gode lokalpolitikere her i byen, folk som virker tilsynelatende seriøse, og som vet hva de snakker om. Men jeg heller mer mot høyre.

Lenke til kommentar

9206404[/snapback]

Hvor har du det ifra? De har vel endel ordførere nå. Og det er snakk om kommunevalg nå til høsten. Og nei jeg har ikke tro på at Frp vil komme til å komme og frelse landet.

Lenke til kommentar

Rødt, SV eller Arbeiderpartiet, fordi de har vist oss som bor i her at de kan gjøre noe med kommunen som faktisk alle kan bli fornøyde med.

De har satset stort på skole (skoler har blitt pusset opp, masse nye materiell bl. a.) og fritidsordningen har også blitt bra, blant annet har vi fått en helt splitter ny hall. Samtidig satser de bra på ungdom og etter åra jeg har hatt her ser jeg at ungdomsmiljøet har blitt mye bedre som mer eller mindre direkte tiltak, innvandrerungdommer har blitt integerert, så og si null vold, osv. Bra jobba!

Lenke til kommentar

9206404[/snapback]

Med en politikk som nærmest avbefolker nord-norge og utsagn som støtter nazistisk tankegang, så tror jeg FRP har vist nok for min del.

Noen som husker Carls "et samfunn uten etniske minoriteter, er et samfunn i harmoni"? Ja lets stem FRP. Sig hail!

9207630[/snapback]

Hvor er det mest "harmoni"?

I et bondesamfunn på landsbygda eller i Oslo gryta hvor man risikerer liv og lemmer når man beveger seg utenfor dørene nattestid?

Jeg stemmer FRP og har ingenting imot etniske minoriteter, men det er veldig klart at Norges integreringspolitikk ikke tillater at vi tar inn så mange flyktninger/asylsøkere/innvandrere som vi gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...