Kimelimm Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 hei! Jeg vil gjerne tjene litt "gryn/penger" og jeg er bare 14... Jeg er pcnørd, så det kan vel kanskje være noe innen det og... Jeg går IKKE med avisa eller den slags, det erj eg for lat til... neon som har ideèr? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 14 år... for lat til og ta de jobbene han får? Nope, i cannot help. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Avhengig av hvilken type "nørd" du er, så kan du legge ut anonser om at du fikser PCer eller liknende. Men bare hvis du virkelig kan det. Tenker på ting som gjennoppretting etter virusangrep osv. Hvis du mener at du bare sitter og spiller diverse spill, så ser jeg ikke noe håp for deg gutt Som 14-åring har du lite å ta deg til hvis du ikke vil gå med avis\reklame. Du kan eventuellt ta kontakt med ditt lokale NAV kontor og spør om de har noe passende. Vet ikke hvordan det er nå, men før kunne du lage en konto på Aetat.no (heter NAV nå), og få tilsendt forskjellige jobbtilbud. Det er ikke et tilbud til deg direkte, for det sendes ut til alle som har krysset av så de passer til jobben. Du må sende inn søknad i de fleste tilfeller, og det er kamp om plassene, men verd å prøve. Uansett hva du får jobb som, så ikke forvent deg godt betalt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Du kan høyre i nabolaget om det er nokon som ønskjer hjelp til ting som plenklipping og liknande. Det kan og vere at kommuna kan by på ein liknande jobb. Då gjerne klippe for eldre og måke snø om vintaren. Sjølv om du er så ung trur eg du kan få ein sånn jobb. Lenke til kommentar
PrinzS Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) hei! Jeg vil gjerne tjene litt "gryn/penger" og jeg er bare 14... Jeg er pcnørd, så det kan vel kanskje være noe innen det og... Jeg går IKKE med avisa eller den slags, det erj eg for lat til... neon som har ideèr? 9201703[/snapback] *Innhold fjernet, bruker permbannet* Endret 3. august 2007 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Haha. Hør med naboene dine om du kan klippe plen, klippe hekk, male osv. Det blir penger av det skal du se. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) hei! Jeg vil gjerne tjene litt "gryn/penger" og jeg er bare 14... Jeg er pcnørd, så det kan vel kanskje være noe innen det og... Jeg går IKKE med avisa eller den slags, det erj eg for lat til... neon som har ideèr? 9201703[/snapback] *Innhold fjernet, bruker permbannet* 9203706[/snapback] Hva er det han sa ? Men jeg kan jo 3D, fjerne virus etc... Hva er NAV xD? Men kan noen bare si meg hva han sa? EDIT: Jeg har tenkt og tjene penger i SL via 3D og! Endret 4. august 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hva er NAV? 9204300[/snapback] NAV er en sammenslåing av mange bedrifter som Aetat og liknende. De hjelper folk å finne seg en jobb. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Stod jo ikke noe om PC der da :| hmmm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) hvis man trenger/har lyst til å tjene penger, blir tilbudt en jobb, for så å si nei fordi man ikke gidder, da kan det bare være..det er nå min mening. Endret 4. august 2007 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 hei! Jeg vil gjerne tjene litt "gryn/penger" og jeg er bare 14... Jeg er pcnørd, så det kan vel kanskje være noe innen det og... Jeg går IKKE med avisa eller den slags, det erj eg for lat til... neon som har ideèr? 9201703[/snapback] *Innhold fjernet, bruker permbannet* 9203706[/snapback] En ting, hva var det han sa om meg ? og han ble permbanned, da er han banna for alltid right? Sikkert noe ille La meg høre Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Han prøvde å lokke deg til å gå inn på en side og laste ned noe dritt på PCen. Han sa ingenting OM deg. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Om du skal starte med å reparere pcer for folk o.l. så må du starte et foretak. Hvis ikke jobber du svart. Så ville ikke tatt den sjansen der egentlig. Ville søkt jobber via deltidsjobb.no og nav.no, kanskje finn.no også.. Lenke til kommentar
Prodishni Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du kan jobbe i barnahage;) Leke med barne!)) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Ehm jeg likre ikke barn sååååå mye, men jeg kunne godt tenkt meg en jobb innen 3D eller noe slikt nå Second Life er jo en måte da... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jobbing innan 3D,viss du tenker på programmering, så der nok dette jobber som ikkje kjem rekande på ei fjøl. Ein må opparbeide seg ein god del kompetanse både i programmering og struktur får ein blir sluppe inn på slike jobber. Diverre trur eg 14 år er litt for ungt å den typen jobber, 3-4 år til så er muligheiten større. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har "fått" en jobb i Norpost, levere reklame hver Tirsdag 400-800kr i måneden Jeg har godt av og gå litt (er jeg overvektig tru ) Og 800 kroner er bra for en pc nerd som meg Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har "fått" en jobb i Norpost, levere reklame hver Tirsdag 400-800kr i måneden Jeg har godt av og gå litt (er jeg overvektig tru ) Og 800 kroner er bra for en pc nerd som meg 9287930[/snapback] Gikk med Norpost før. Kan ikke si det var gøy, underbetalt var jeg også. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Jaja, samme om det er underbetalt, jeg tjener jo ikke penger i det hele tatt så Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jobbing innan 3D,viss du tenker på programmering, så der nok dette jobber som ikkje kjem rekande på ei fjøl. Ein må opparbeide seg ein god del kompetanse både i programmering og struktur får ein blir sluppe inn på slike jobber. Diverre trur eg 14 år er litt for ungt å den typen jobber, 3-4 år til så er muligheiten større. 9283377[/snapback] Tja, jeg søkte på en 3d-jobb som 15 åring. Jeg ble tatt til videre vurdering og mottok en oppgave jeg skulle løse osv. Men slapp som jeg er leverte jeg ikke inn den oppgaven før etter noen uker, noe som gjorde at jeg ikke fikk den. Ellers er jeg ganske sikker på at den ville blitt min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå