Gompen14 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Den gamle mobilen gitt ryken pga fukt.. Som alle andre så trenger jeg en ny en.. Har tenkt litt på n73, men! den er veldig dyr, går det an og kjøpe med abonement for så og låse den opp i abo.tiden, eller er dette bare mulig etter bindingstiden er over? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Den gamle mobilen gitt ryken pga fukt.. Som alle andre så trenger jeg en ny en..Har tenkt litt på n73, men! den er veldig dyr, går det an og kjøpe med abonement for så og låse den opp i abo.tiden, eller er dette bare mulig etter bindingstiden er over? Takk for alle svar 9201696[/snapback] Kommer vel an på hvilken operatør du kjøper telefonen med, men dersom du velger Telenor kan du kontakte kundeservice og få dem til å sende deg operatørlåskoden gratis. Unntaket er dersom du kjøper med kontantabonnement. Mvh Sitronkake Lenke til kommentar
Gompen14 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 så jeg kan faktisk kjøpe en mobil med si et "dyrt" abonoment slik at telefonen koster kansje 499,-.. så spørre telenor om koden til og låse opp med? Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 så jeg kan faktisk kjøpe en mobil med si et "dyrt" abonoment slik at telefonen koster kansje 499,-.. så spørre telenor om koden til og låse opp med? 9208439[/snapback] Ja det kan du men du vil fremdeles ha bindingstid på abb. Lenke til kommentar
Gompen14 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 men abonomentet kan du ikke si opp før etter 12 så egentlig så tjener du vel ikke så mye Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jo du kan si opp abb før det har gått 12 mnd, men da må du betale et avtalebrudds gebyr.. Tror det er 1500 hos telenor.. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jo du kan si opp abb før det har gått 12 mnd, men da må du betale et avtalebrudds gebyr.. Tror det er 1500 hos telenor.. 9214693[/snapback] Starter på kr 1400, går ned med kr 100 hver måned. Mvh Sitronkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå