Gå til innhold

Hva anbefaler dere å blande sammen med kalinka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Battery og litt brus blir bra. Men de få gangene jeg drikker vodka så er det ikke for å kose meg, da er det fordi ølen tok overhånd og jeg syns det virker som en god idé og helle nedpå...så hva vet vel jeg.

9201603[/snapback]

Okei... Bør jeg blande sammen dette før festen eller når jeg er der?

Lenke til kommentar

egentli ett fett hva du blander med :) bare du liker det, anbefaler ikke cola. Cola er for helligt til å bli ødelagt av sprit :p

Energi drikker funker som regel greit, Burn er min favoritt. Batteri osv funker også. Men som sagt, det meste funker :p alt fra champagne brus til sprite.

Lenke til kommentar
Er det ikke slik at energidrikker kan være farlig å blande med alkohol? Hvertfall det jeg har hørt...

RedBull kan være farlig jo, men ikke de typer energidrikker som selges i Norge. (ReddBull fåes er ulovlig i Norge)

Men det betyr ikke at du skal drikke så veldig mange av dem heller.

Lenke til kommentar

Var i Russland i sommer, drakk en del på russisk vis..

Shotter små glass med vodka bart, så skyller det ned med eplejuice.

Høres kanskje ikke så godt ut, men det bør prøves.. Inviterte til russer-fest hjemme hos meg forrige fredag, da drakk vi 10liter på den måten:)

-Skille

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Hva med å shotte spriten og skylle ned med litt brus/juice/anything etterpå? Får iallefall ikke den konstante spritsmaken i munnen.

Lenke til kommentar
bland det slik: 1/4 kalinka, 1/4 vann, 1/4 sitronbrus, 1/4 fun light (den røde)

det er så sinnsykt godt.

Smaker ikke sprit i det hele tatt, så ta det litt forsiktig. Blir fortere full når det er godt vettu

9208221[/snapback]

Glem vannet, sitronbrusen og fun lighten. Bruk battery og bland 50-50 eller sterkere.

Man blir ikke fortere full hvis det smaker godt, man blir fortere full jo fortere og sterkere du drekker. Og av den blandingen til heidundrades må du pisse mye mer.

Hold det enkelt. Og er du som meg når du drekker sprit så ender du med å drikke bart uansett.

Lenke til kommentar
bland det slik: 1/4 kalinka, 1/4 vann, 1/4 sitronbrus, 1/4 fun light (den røde)

det er så sinnsykt godt.

Smaker ikke sprit i det hele tatt, så ta det litt forsiktig. Blir fortere full når det er godt vettu

9208221[/snapback]

Glem vannet, sitronbrusen og fun lighten. Bruk battery og bland 50-50 eller sterkere.

Man blir ikke fortere full hvis det smaker godt, man blir fortere full jo fortere og sterkere du drekker. Og av den blandingen til heidundrades må du pisse mye mer.

Hold det enkelt. Og er du som meg når du drekker sprit så ender du med å drikke bart uansett.

9221444[/snapback]

Er det ikke sånn at man ikke skal blande energidrikker og alkohol?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...