Ni kon Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen som kan forklare hva som menes med sublime signaler, hvordan de oppfattes og hvordan vi ubevisst sender de. Er det ulike sublime signaler i forbindelse med kjønn og alder? Noen som har noe info, linker +++? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Lol, kan noen si meg hva sublime signaler er ? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 subliminal != sublime hoot hoot Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Skjønte det fortsatt ikke.. ? Hva betyr subliminal da? Er det sex signaler liksom? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Sublime vs. Subliminal Sublime = sublim på norsk, har vel tilsvarende betydning på norsk som på engelsk, regner med dahle blanda disse to. Siden "sublime signaler" ikke gir noen som helst mening. durp durp edit: fikse hotlinks, oald leker homo Endret 3. august 2007 av Carl M Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Er ikke helt sikker på hva du er ute etter, men du kan vel begynne med å titte litt i noen bøker om NLP for å se om det er hva du er ute etter. Endret 3. august 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Med sublime signaler mener jeg signaler som vi sender med kroppen vår. La oss anta at følgende skjer: Jeg ber om lønnsforhøyelse hos sjefen. Jeg svetter, viker blikket, klør meg i nakken, generelt sender jeg dempende signaler = null mer lønn Men hadde jeg under forhandlingene holdt blikket, og brukt mer dominante signaler hadde jeg fått mer i lønn Heter ikke dette sublime signaler? Signaler som sendes bevist og ubevist `? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tja...noe sier meg at om du virkelig må spørre om dette er du antagelig ikke i stand til å tolke svarene du får heller. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Med sublime signaler mener jeg signaler som vi sender med kroppen vår. 9202937[/snapback] Kan vi bare bruke kroppsspråk om det da? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Med sublime signaler mener jeg signaler som vi sender med kroppen vår. 9202937[/snapback] Kan vi bare bruke kroppsspråk om det da? 9203469[/snapback] Word. Under puberteten er kroppspråket mer flyktig enn ellers, det vil si at det snakker mer fra levra enn munnen. Når man blir eldre er det større muligheter for å trene opp kroppsspråket til å følge talen. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Var det dette de testet på Mythbusters? Bare at de testet om planter sendte ut slike signaler? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Var det dette de testet på Mythbusters? Bare at de testet om planter sendte ut slike signaler? 9204213[/snapback] Njaaah, det var noe cellegreier, det, om at alle levende organismer kan kommunisere med hverandre. Jeg tror Øyvind er mer ute etter hvordan man folker måten mennesker bruker kroppsspråket ubevisst til å gi utrykk for ting - mennesker i mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå