Lakus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Ny halo 3 spoiler... igjen... but this time it may be truly big. Ikke klikk uten en "open mind"! Link! (etter denne linken er det enda en link så ingen fare å åpne denne) Noe sier meg at dette er et stort PR stunt av Bungie når de kaller det "leak", ettersom de ellers har vært så UTROLIG forsiktige med å si for mye om historien i spillet. -For hvorfor ville Bungie, som har klart og holde historien helt inntil brystet laget disse plakatene hvis de ønsket og holde det tett? I Vote for Fake or PR stunt! Jeg vil ikke ha noe av at folk her sier hva det står på den siden. Jeg har lest det selv, men det er mange som ikke har, og ikke vil. Diskuter gjerne om det er fake eller ikke, men ikke røp hva som står der, evt putt det i spoiler-tag. Endret 3. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hmm.....ikke godt å si om det er fake eller ekte. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men er jo en grei måte å slutte spillet på. Endret 3. august 2007 av LordShaft Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Det er jo slik det kan tolkes, ja. men hvem vet? Endret 3. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja ikke godt å si. Jeg har lest litt andre plasser og det virker som at de fleste vil tro at dette er fake. Selv gjør det meg ingen ting om det er ekte. Hadde vært fin avsluttning! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Direkte fake som i at det som er på bildet er fake er det ikke, ettersom at det er ett bilde ifra EGM. (Ett blad ) Men det kan bli en veldig bra avslutning ja. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Takk for at dere bruker spoilertagger, tør ikke og åpne noen av dem. Men bare for ordens skyld, høres slutten/storyen troverdig ut, uten og måtte si hva den går ut på? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jeg tviler på at dette er den sanne slutten. Bungie har holdt campaignet sinnsyk hemmelig og tanken på å leake avslutningen hadde vært dumt. Men jeg synes at den endingen hadde passet med typen MC er. Endret 4. august 2007 av Adey Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Putter denne i mine innlegg for å vurdere å åpne link og spoilertager. Ødelegger det mye? For en som har ventet på slutten siden noen dager etter Halo 2 ble lansert ... Edit: Konkluderer med at det ikke er min greie å lese/se spoilere Endret 9. august 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg velger å se på det som bare vis-vas, og at dette ikke er slutten. Alle får se det når vi selv spiller ferdig spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå