dioX Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) trenger en ny tv på rommet 37"-40" (helst 37") er det M86 jeg bør satse på i disse tider?? ha også tittet på en LG har en 10-15 lapper og rutte med EDIT: kommer til og bli brukt mest med pc som kilde. (kanskje litt PS3) Endret 3. august 2007 av dioX Lenke til kommentar
War Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Skal ikke komme med noen tv forslag, men skal du bruke pc på den så gå for lcd og ikke plasma. Og en oppløsning som passer pc bruk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Film og Tv = Plasma PC, spilling, + Film og Tv sier du? = LCD ville jeg sagt. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 hva tror folket om Lg'en jeg linket til?? er det en grei tv?? fant i dag ut at jeg ikke eier peiling på tv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg hadde satset på en Samsung M86 ja. Ikke sett på LG'en noe spesielt, men Samsung pleier og levere veldig bra og de fungerer veldig ofte bra med PC. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) EDIT: veggfester med arm. er 32" det største mann får til tv'n?? ser det ikke er pga. vekta vertfall da disse går til 25 kg. og de fleste tv ligger på 20- Edit igjen. (siden poster etter meg) hvilken Vesa standard: bruker m86? regner med det er en del som vet siden dette er en populær tv!? Endret 3. august 2007 av dioX Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Du kan også kikke på Sony D3000. Men den er ikke FullHD.. Så hvis oppløsningen er viktig for deg, så synes jeg du skal gå for samsungen. http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1821035.ece Der finner du også en test av LG LY95, som er storebroren til LG LF65. Det er ikke mye forskjell mellom LY og LF, men LY har WCG (Wide Color Gamut). 92% NTSC mot LF's 72%. Den har også 10 høytalere mot LF's 2, og så har den Intelligent Eye samt dreibart bordstativ. Men som du ser av testene så kommer Sonyen bedre ut Endret 3. august 2007 av Samojed Lenke til kommentar
dioX Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 oppløsningen er jo forholdsvis viktig da jeg skal bruke den på pc'n. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja enig i det. Hva er det du skal bruke PC'en til da, film, spill eller bare surfing? LG har jo alltid vært bra til PC bruk da, men den LF'en tror jeg ikke er særlig bra egentlig. Får ikke skryt akkurat http://www.hdtvtest.co.uk/LG-42LF65/ Tror jeg heller ville gått for LY modellen eventuelt, men er ikke helt oppdatert på priser i det siste Lenke til kommentar
dioX Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 blir vell mest brukt til film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå