Gå til innhold

Codec funker ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har akuratt repaert det derre Boot.ini fila, men codecene  funker ikk, Kan noen jhelpe meg, vær s¨å snill...  Det er bare svart, jeg har K-Lite. Her er et screenshot som viser hvajjeg mener!

Kim

PS: Kna ikke spille av .avi engang !

9201257[/snapback]

Vanskelig å forstå hva du mener :hmm: Sluttet avspilling av videofiler å virke etter at du gjorde noe med boot.ini - filen? Har vanskelig for å se at de to tingene har noen sammenheng, så du må nok utdype problemet ditt. :)

Endret av jultomten
Lenke til kommentar
huff... Tenkte jeg skulle redigere en film for en kamerat og... :/ vel, jeg fikk oppstarts problemer, så jeg putta inn XP cden og tok Repair... Og alle programmene fuinker som de skal, men tydlighvis ikke codecne

9201670[/snapback]

Er K-lite den eneste codecen/codec-pakken du hadde installert tidligere? Har ikke noe forhold til den. På alle mine maskiner har jeg installert divx, xvid, ac3 og fddshow. Aldri funnet en videofil jeg ikke kunne spile av. :)

Lenke til kommentar
Jeg trenger CODECER, ikke programmer, eller er det codecer VLC?

9205454[/snapback]

Bare prøv det og se hva som skjer. Så vidt jeg vet kjører VLC med "sine egne codecer". Hvis VLC ikke fungerer heller, kan det være lettere å finne ut hva som er problemet ditt. Slutt og skrik, prøv heller det som blir foreslått. :)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Jøss, er det ingen som vet problemet mitt altså?

9217094[/snapback]

For guds skyld mann, du forklarer jo ikke en dritt. Vi er ikke tankelesere.

Det meste du har skrevet om problemet ditt er at du "tok recovery drit på Boot.ini fila". Hva faen betyr det?

Videre sier du at du skulle redigere en film for en kamerat, og fikk oppstartsproblemer? Javel, hva faen betyr det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...