KongRudi Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 http://arstechnica.com/journals/thumbs.ars...bar-for-the-wii Bedre rekkevidde også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nice, og den skal vistnok og passe til den medfølgende plastdingsen for å plassere sensorbaren stødig på toppen av TVen. Regner med at jeg blir å investere i denne. Ser ikke så aller verst ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nei denne her ser ikkje dum ut nei, kabelfritt er jo altid positivt. Spørs om eg ikkje plukker denne med meg ved ein seinere anledning. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dette er vel i grunn et must, da rekkevidden på den orginale sensorbaren er intet annet enn latterlig. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Mente rekkevidden er 8m på den vanlige? bare å stille på sensoren. Om den er lednings fri eller ikke, hva er værst? Bytte batteri hver 2 uke, eller bare ha en ledning gjemt bak tvn Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tar mye heller en trådløs jeg. Uansett om den er bak TVen eller ikke, når du har snart 8 konsoller er all ledningsbesparelse enn lettelse. Jeg hater ledningekaos bak TVen, det samler støv og annet dritt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Opplader + ein oppladbare batterier ftw ^^ Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Mente rekkevidden er 8m på den vanlige? bare å stille på sensoren.Om den er lednings fri eller ikke, hva er værst? Bytte batteri hver 2 uke, eller bare ha en ledning gjemt bak tvn 9201844[/snapback] 8m? Hos meg begynner pila å vimse alt på rundt 3 ... Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 På meg klarer jeg ikke en gang å ligge i en behagelig stilling i sofaen uten at pilen lagger. Må sitte... Gjør hele opplevelsen litt verre. Og min sofa er ikke 8m unna tv'en, nei... I intruksjonsboken står det til og med at ideal-distansen er på 1-3 m... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå