minni25 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei! Jeg satte for noen dager siden det digitale kameraet mitt på tv benken etter at jeg hadde lastet over noen bilder til dataen. Jeg vet vi ikke skal sette kameraet i nærheten av tven, men jeg glemte å fjerne det. Det sto ved tven bare en natt (oppdaget det morningen etter) men alikevel har det skjedd noe. Det går ikke ann å ta skikkelige bilder lenger. Legger ved et bilde for å vise hvordan bildene blir. Jeg lurer på om kameraet er helt ødelagt eller om det er mulig å fikse det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ser mest ut som en sensorfeil synes jeg. Kan ikke skjønne at TV'n kan skape den type resultater. Ville levert kameraet inn til service jeg. Lenke til kommentar
minni25 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Når jeg tenker meg om så tok jeg noen bilder for noen uker siden, og da fikk ett av bildene noe lignende utseende. Kanskje det ikke har noe med tven å gjøre uansett da. Skal få levert in kameraet til service. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det ligner på den typen feil som oppstår når sensoren er feil konstruert og det kommer fukt inn på selve chipen. Noen har postet lignende bilder før. Sony har laget noen millioner sensorer med det problemet. De fleste kameraprodusenter har modeller med Sony sensorer. Her er et eksempel: http://www.imaging-resource.com/NPICS1/SON...FAILURE_1_L.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå