magnus85 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Riktig sted og legge denne tråden tro? Omhandler jo lyd problemet mitt så, jeg prøver: Har nå etter mange timer med feilsøking funnet grunnen til uendelig hakking av lyd fra flere lydkort både analoge signaler og digitale. Det er D-Link rangebooster N som ødelegger, har prøvd den i flere usb hull og gjennom en usb hub men det samme skjer. Hva i all verden kan jeg gjøre for og løse dette problemet? Forsøkt med reinstallasjon av det meste av drivere, ikke windows ennå..det er da siste utvei da jeg foretrekker N og kabling er utelukket. Noen tips? Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hei! Har hatt samme problemet med et pci kort av denne typen. Det slo ut skjermkortet på en pc, fikk en annen til å krasje. I den tredje jeg monterte D-Link kortet i, virket alt fint helt til jeg startet mediaplayeren. Da gikk musikken i ujevn hastighet og det var en del klikke og sprakelyder som ikke hørte hjemme der. Fjernet D-Link kortet og sendte det i retur til D-Link. Mange av disse kortene har slike feil.Se bare på komplett.no eller her på forumet. Send ditt D-Link produkt tilbake til butikken og hendvis til denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=801310 Ifølge svensken som er ettermarkedssjef i norden skal du få nytt nettverkskort/usb dongle på garrantien. Endret 3. august 2007 av Digitalis Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Hei!Har hatt samme problemet med et pci kort av denne typen. Det slo ut skjermkortet på en pc, fikk en annen til å krasje. I den tredje jeg monterte D-Link kortet i, virket alt fint helt til jeg startet mediaplayeren. Da gikk musikken i ujevn hastighet og det var en del klikke og sprakelyder som ikke hørte hjemme der. Fjernet D-Link kortet og sendte det i retur til D-Link. Mange av disse kortene har slike feil.Se bare på komplett.no eller her på forumet. Send ditt D-Link produkt tilbake til butikken og hendvis til denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=801310 Ifølge svensken som er ettermarkedssjef i norden skal du få nytt nettverkskort/usb dongle på garrantien. 9201303[/snapback] Hei du se der ja, og jeg som har lett og feilsøkt atter atter osv..hau... Skumleste bare fort gjennom nå, men så bilde av et pci kort, det her er den 142 usb runde "ufo`n) men det er kanskje samme type deler som blir brukt..hmm..ikke bra. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hadde samme problemet med mitt DWA-645 (PCMCIA) Rangebooster til min laptop. Sangene stoppet, kjørte tregere, raskere, hakket og bare verre... Kun når jeg hadde kortet inne. Oppdaterte til siste drivere (finnes på Windows Update også) datert 27.2.2007, og nå virker det uten problemer. Virker som det gjelder hele Rangebooster-serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå