Gå til innhold

PS3'n min tatt ut av selger?

Marius88

Anbefalte innlegg

Var i går og kjøpte en PS3. Var så jævla tent på å få raska med meg boksen hjem for å sette i gang og spille at jeg la ikke merke til at der det kanskje skulle vært en forsegling eller et eller annet på boksen, satt det bare en blank teipbit. Alt funker som det skal altså, men tanken på å få en boks som har blitt åpnet av selger av en eller annen grunn når vi snakker om 6000,- byr meg i mot. Var det en forsegling av noe slag på deres boks når den ble kjøpt?

Så lenge jeg måtte gå gjennom den setup wizarden eller hva jeg skal kalle det når jeg startet opp, kan jeg da med sikkerhet vite at jeg er den første som bruker den, eller fins det en måte å resette konsollen slik at den vil virke som ny neste gang du starter den? Altså at alle settings er tilbake til default og at du må kjøre gjennom setup wizarden.

På forhånd takk for svar,

Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Null stress og få en PS3 til og virke som "ny". Det kan jeg fikse på min som jeg har hatt siden den ble lanser. Formater HHD så all personlig og nedlastet data blir fjernet. Så er det bare og gjennopprette fabrikk inst. pakke den pent ned i esken og selge den som ny... :p

Lenke til kommentar

Er det en halvveis seriøs butikk du har kjøpt fra tror jeg ikke du har mye å frykte, mest sannsynlig har den kun blitt pakket opp for å vise den fram, evt for å ha den i utstilling. Tror ikke du trenger å frykte at du har fått en demo eeller b-vare, da skal selger oppgi dette.

Jobber selv i en butikk der vi selger mobiltelefoner, der pakker vi ofte opp 1 telefon i en leveranse på 10stk, slik at vi kan vise den fram - når de 9 andre er solgt tørker vi av utstillingsmodellen og pakker den ned, og forsegler med blank teip - vanlig praksis.

Lenke til kommentar

Jaja, greit nok at den "bare" er pakket opp for å vise frem, men allikevel syns jeg det blir feil å da i det hele tatt selge varen uten å opplyse om det. Leste på nettet at det var en slags rund teip forsegling på PS3 esken. På min satt den en vanlig blank teipbit.

Lenke til kommentar
Vel, dersom det er Elkjøp du har vært hos, har jeg jo lurt på hvor de PS3 maskinene som blir levert innen 30 dager blir av.......  :ohmy:

Noen som vet det? Jeg har personlig levert inn 3 enheter som bråkte som gamle vifteovner (hørbare på 7-8 meter)  :thumbdown:

9204891[/snapback]

Vi i Elkjøp markerer alltid innbyttet varer med b-vare og redusert pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...