Mikkel™ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei! Har fått en mobil fra min bror ( brukt SE K610 ), som er full av programmer som er ødelagt... Har prøvd å slette de men står bare "operasjon misslyktes" De ligger på telefonen og ikke memory sticken. Dette har og ført til at jeg ikke får brukt messenger på mobilen, så hvordan fjerner jeg dem? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei! Har fått en mobil fra min bror ( brukt SE K610 ), som er full av programmer som er ødelagt... Har prøvd å slette de men står bare "operasjon misslyktes" De ligger på telefonen og ikke memory sticken. Dette har og ført til at jeg ikke får brukt messenger på mobilen, så hvordan fjerner jeg dem? 9200921[/snapback] Slett dem fra dataen ved hjelp av datakabelen din. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Det funker ikke! Jeg fikk ikke noen cd av han og jeg har derfor ikke noenslags måte å slette programmene på : / Hvor kan jeg skaffe meg cd'en med driverne til K610 fra? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det funker ikke! Jeg fikk ikke noen cd av han og jeg har derfor ikke noenslags måte å slette programmene på : / Hvor kan jeg skaffe meg cd'en med driverne til K610 fra? 9202550[/snapback] Skjører du xp skal du ikke være nødvendig med noen drivercd. Men hvis du absolutt trenger CD ligger den her.; http://www.softpedia.com/get/Mobile-Phone-...-PC-Suite.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå