Gå til innhold

ikke gyldig win32 prog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

%¤##/&¤#/%!

 

Bruk Nero Burning Rom f.eks. og velg Record from image, velg deretter iso filen. Iso filen er et image som må brennes til en cd før den kan brukes.

 

Ingen bør kjøpe Microsoft produkter som kan piratkopieres anyway. De har mer enn nok penger og tjener fett på bedriftsmarkedet anyway. Våre penger er "småpenger" i forhold.

 

Betalte 599kr for Flightsim 2002 her om dagen. Synes det var grei pris når jeg tenker på at jeg aldri har betalt Microsoft noe for min bruk av Win 3.1, 3.11, 95, 98, 98SE, ME, XP, 2000, NT4, MS Train Sim, Midtown Madness 1 & 2 osv osv osv. Og vi pay'er jo microsoft som bare **** for hardware'en (som er det eneste som fungerer feilfritt - det meste av tiden)

 

 

stratcast

http://www.ankh.no

http://www.fyfaen.as

 

[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-01-01 14:01 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-02-08 12:57 ]

Lenke til kommentar

Takker for et uyfyllende svar Shahin. Enig i at vi støtter Microsoft i alle bauger og kanter som det er. Om alle hadde hatt sammme instilling som vår venn Kongkrone er jeg redd det ikke hadde vært mange andre aktører en MS på markedet idag. Når det er sagt så spurte jeg fordi jeg lurte på på problemet generelt, ikke fordi jeg ikke får tak i XP på annet vis.

 

Dessuten liker jeg å teste produktene før jeg kjøper, liker jeg det, så handler jeg.

Lenke til kommentar

:grin: Hehe, ettersom jeg er ny her på forumet ville jeg bare sjekke hvordan folk reagerte på sånne meldinger... og det var jo som forventet.... :grin:

 

Jeg støtter heller ikke MS sin politikk om å få monopol, men det er vel for seint allerede..... :sad:

Hva jeg har kjøpt og ikke av software sier jeg ikke her, men jeg har det meste.......

Lenke til kommentar

Stort sett det samme her, har aldri kjøpt et Microsoft produkt bortsett fra WinXP Pro!

ga 1700,- for det ca på komplett.

 

Oppfordrer fler til å kjøpe det også, jeg har brukt alle disse piratkopiert, DOS 5.0, 6.0, 6.22, win3, win3.1, win3.11, win95, win98, 98se, me, 2000

 

For alle de åra der, så bestemte jeg meg nå endelig for å kjøpe XP. Det syntes jeg jammen MS fortjener!

 

[ Denne Melding var redigert av: extreme på 2002-01-01 16:36 ]

Lenke til kommentar

Ojojoj, her ble det mange meninger om kopiering og Microsoft.

Vel, uansett så får jeg ikke "dreisen" på dette iso problemet mitt. Trenger nok litt mer detaljert forklaring om hvordan jeg gjør og hvordan denne filen egentlig fungerer.

Har Nero 5540, hvor finner jeg "record from image"?

Hvordan bruker jeg CD`en etterpå?

Skjønner bare ikke hvorfor den er lesbar på cd men ikke på HD.

Hadde XP og 98SE inne en ukes tid før alt "gikk åt skogen" etter eksperimentering med Patition Magic, var imponert over stabiliteten og driverstøtten den lille tiden jeg hadde det inne

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hva den fila di faktisk inneholder, men en slik fil er ofte en hel CD som er lagret på harddisken som ei image-fil. Du åpner fila med et brennerprogram som støtter ISO-image og brenner den ut på CD. (velg "from image file"....)

 

Og nei, den er heller ikke lesbar for windows på CD.

Men brennerprogrammet kan lese den uavhengig om den ligger på HD eller CD. Og den må brennes ut for å kunne brukes.....

 

Jada, jada, krøkkete skrevet..... :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: kongkrone på 2002-01-01 20:17 ]

Lenke til kommentar

Uhm... fjern .exe etter filnavnet oxo, den er bare adda slik at den skal dukke up i morpheous og linende. filnavnet skal slutte på .iso, og skal brennes med et av overnevnte progs.

 

En iso kan man si er et bilde av overflaten til en CD, Istedet for å lese av dataene og så kopiere dem, brennes en iso ved at man leser av plata på binert nivå (hullene) og brenne dette. CloneCD er f.eks et prog som gjør sånnt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Format C:

Åpne filene med ISOBUSTER som du laster ned fra Winmx eller Kazaa.

Dette er et bra program til og åpne det med. Extract deretter alle filene for og brenne disse.

Hvis dette ikke funker; Prøv og rename filen til ----.zip eller andre formater som .exe eller .rar

Det kan fungere. Det gjorde jeg med Winxp. og det funger bra som****

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...