Gå til innhold

noen som vet om noen Amrikanske sider ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at du må betale MVA og gebyr for tollbehandling om du bestilller fra utlandet, kan umulig lønne seg.

eBay kan være verdt et forsøk, evt. andre private selgere, siden disse ofte kan få merket pakken med lav verdi.

Men for å være litt grei og svare på det egentlige spørsmålet ditt, får du et par linker til modellene på amerikanske sider: PC166 og PC161.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Snarere tvert i mot, jeg tror det blir billigere, og noen hakk enklere.

Noen merker kan det være mye å spare på, f.eks. Grado, og da spesielt de litt billigere modellene som SR-60, som koster godt under 400kr i USA, men godt over tusenlappen i Norge. Grado er dog et noe sært eksempel, ettersom de kontrollerer import selv, andre merker vil som oftest ha omtrent samme prisen i USA som i Norge, i det minste ikke like ekstremt som SR-60. Hender også at ting er dyrere i USA enn i Norge, så det er ikke bare de som er heldige. :)

Lenke til kommentar
Snarere tvert i mot, jeg tror det blir billigere, og noen hakk enklere.

Noen merker kan det være mye å spare på, f.eks. Grado, og da spesielt de litt billigere modellene som SR-60, som koster godt under 400kr i USA, men godt over tusenlappen i Norge. Grado er dog et noe sært eksempel, ettersom de kontrollerer import selv, andre merker vil som oftest ha omtrent samme prisen i USA som i Norge, i det minste ikke like ekstremt som SR-60. Hender også at ting er dyrere i USA enn i Norge, så det er ikke bare de som er heldige. :)

9204394[/snapback]

tusen takk for svar:D

har du noen sider?

Lenke til kommentar
se her, i Norge koster Sennheiser PC 166 1091,- billigste i norge..

Og i Amerika koster PC 166 $97.36 = 571,34 NOK..

i mine øyne ser dette bra ut.. men hva sier dere? tror dere jeg kommer til å tjene på det?

9204443[/snapback]

571 + 25% mva + fortolingsgebyr + frakt

571 + 142 + ca 100 + ca 100? = 913

Har ikke sjekket hva frakt og fortollingsgebyr faktisk er, men tror ikke tallene mine er helt på jordet. Du sparer med andre ord minimalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...