Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc fryser når jeg starter WoW

Anbefalte innlegg

Når jeg skrur på WoW går det ca 5 sekunder så fryser pcen helt. Hva kan dette komme av? Jeg har hatt problemer med flimring i wow og tror jeg kan ha problemer med grafikkortet, men jeg har spilt BF2 uten store problemer og det er noe som krever mye mer av grafikortet.

Jeg spurte en venn anngående frys problemet og han trodde det kunne være qat grafikkortet hadde takka for se, kan det være årsaken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et tegn fra Gud! En engel har kommet ned til jorden for å redde deg fra Blizzards djevelske fristelser og et miserabelt liv i mørket foran skjermen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sorry, bare måtte. :)

Egentlig er jeg hverken kristen ekstremist eller Wow-hater.

Lenke til kommentar

Vet du hva morsomt at du nevner det. Fant nettopp ut at grafikkortet mitt var 2 grader unna å smelte fordi vifta hadde brent opp. Har nå satt en bordvifte med siden av pcen som blåser på kortet så det ikke overoppheter seg.

Selve kortet derimot heter GeForce 6610xl.

Lenke til kommentar
Vet du hva morsomt at du nevner det. Fant nettopp ut at grafikkortet mitt var 2 grader unna å smelte fordi vifta hadde brent opp. Har nå satt en bordvifte med siden av pcen som blåser på kortet så det ikke overoppheter seg.

Selve kortet derimot heter GeForce 6610xl.

9203486[/snapback]

HVA? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...