Poseboen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Når jeg skrur på WoW går det ca 5 sekunder så fryser pcen helt. Hva kan dette komme av? Jeg har hatt problemer med flimring i wow og tror jeg kan ha problemer med grafikkortet, men jeg har spilt BF2 uten store problemer og det er noe som krever mye mer av grafikortet. Jeg spurte en venn anngående frys problemet og han trodde det kunne være qat grafikkortet hadde takka for se, kan det være årsaken? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er det bare i WoW det kræsjer? Prøvd å reinnstallert WoW då? Men viss du kan få til å låne skjermkortet frå vennen din? Er ikkje sikkert at det er skjermkortet. Men det kan ve alt frå hovudkort, cpu til minnebrikke. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Ender nok med at jeg må prøve å re installere wow ja. Skal prøve et par andre ting først for å være sikker for re install tar uendelig lang tid. Takk for svar. Endret 3. august 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er et tegn fra Gud! En engel har kommet ned til jorden for å redde deg fra Blizzards djevelske fristelser og et miserabelt liv i mørket foran skjermen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sorry, bare måtte. Egentlig er jeg hverken kristen ekstremist eller Wow-hater. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Flere som har dette problemet. Sjekka ut Technial Support på forumet? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Har ikke sjekka technical support enda. Sjekker det nå. Takk. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvilket grafikk kort er det du bruker? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Vet du hva morsomt at du nevner det. Fant nettopp ut at grafikkortet mitt var 2 grader unna å smelte fordi vifta hadde brent opp. Har nå satt en bordvifte med siden av pcen som blåser på kortet så det ikke overoppheter seg. Selve kortet derimot heter GeForce 6610xl. Lenke til kommentar
amish Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vet du hva morsomt at du nevner det. Fant nettopp ut at grafikkortet mitt var 2 grader unna å smelte fordi vifta hadde brent opp. Har nå satt en bordvifte med siden av pcen som blåser på kortet så det ikke overoppheter seg.Selve kortet derimot heter GeForce 6610xl. 9203486[/snapback] HVA? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hhahhaha, ja da er det *kanskje* grafikkortet som må byttes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå