ScrollLock Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva er din mening om målere i A-stolpen? Er jo fett med to målere som lyser litt opp, men samtidig blir det fort litt for mye racing-look.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Min mening, harry og lite pent.. Aldri sett ett sånn oppsett som ser bra ut. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det kommer veldig ann på hvilken bil det er, og hvilken stil man kjører. En strippet riskoker med race-look kan passe det, men en vanlig gatebil med 100 hk og stock interiør passer det definitivt ikke. Husker jeg så en Vectra 1,7 Tdi (den der spreke med 75hk) med diverse random målere i A-stolpen. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Som sagt, det er tøft om de har en funksjon. Ikke hvis de er der for show-off. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 På turbobiler synes jeg det er greit å ha målere i A-stolpen, (skal selv ha målere i A-stopen på "ny" bilen min) Men å putte noe slikt i feks en Huyndai Accent blir bare helt feil, er ikke akkurat noen overhengende fare for at feks A/F ratioen blir å feil eller at EGT`n blir for høy på slike biler, men om folk ønsker å stappe 3-4 målere i A-Stolpen på Accentene eller Puntoene sine så helt greit for meg, Norge er et fritt land. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hvis det er gjort med måte og gjort bra arbeid er det passe fint, hvis bare srkudd på noen stygge hvite målere er det Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Skal mye til for at sånt skal bli pent! Meget harry, uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå