Grimrevenger Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei folkens, jeg formaterte nylig pcen min, men finner ikke driver cden, også må jeg har en driver for og kunne bruke mitt nettverkskort, men jeg klarer ikke og finne ut hvilke kort det er, derfor kan jeg ikke laste ned en driver, noen gode forslag? noen programmer jeg kan laste ned? eller kanskje det er noen windows programmer jeg kan bruke? (har xp) pcen er en HP Pavillon a210.... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Du finner alt du trenger av drivere på hjemmesiden til HP. Bare tast inn modellnummer, og voila. Edit: Link. Sjekk nederst på siden. Kunne ikke gi deg en direkte link ettersom jeg ikke vet om du har ea, .no-versjon (eller en annen). Endret 3. august 2007 av Nichlas Lenke til kommentar
shabador Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Eventuelt kan du laste ned PCWizard og få oversikt over alle komponentene i pc'en din. http://www.cpuid.com/pcwizard.php For deretter å gå til produsenten sin hjemmeside og skaffe nyeste driver. Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 takk for hjelpen, fant ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå