..Bjørnar.. Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ordna meg Vyke IP i dag for å kunne ringe gratis til fasttelefon i Norge, men det skulle ikke være så lett dette.. Jeg har altså satt opp kontoer osv slik jeg har blitt anvist, men der er det intet liv. Så går jeg inn på innstillinger og får beskjed om at "Registrering Mislyktes". Noen som har vært borti Vyke IP og som har satt det opp og fått det til å funke? Har en Nokia E61i. Lenke til kommentar
zand Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva har du satt som SIP-server? sip.maskina.com eller sip.vyke.com? Jeg måtte bruke sip.maskina.com for å få det til å fungere selv om de selv oppgir sip.vyke.com flere steder. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Har prøvd begge deler. Forbanna irriterende altså. Men det funker hos deg? Hvilken telefon bruker du? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Vel, det funker altså fremdeles ikke, men det dumpet en mail ned i innboksen min nå fra Vyke hvor de ber meg bekrefte instillingene mine og så kom denne lista her: Settings for Vyke SIP:Display name: (Your Username) SIP/IAX Username: (Your Username) SIP/IAX Password: ***** (Same as your vyke password if confirmed) SIP server: sip.vyke.com IAX Server: iax.vyke.com Port: 5060 RTP port: 5090 DTMF: RFC 2833 Proxy settings: Same as SIP server Register server: Leave blank Supported codecs: G.729, G.711 (ulaw), gsm Nå har det seg altså sånn at på telefonen min finner jeg kun instillinger for proxy-server og registreringsserver. IAX server er way beyond my knowledge, det samme med RTP port. DTMF, codecmaset samt at "register server" ikke skal fylles ut? Skjønner ikke et plukk jeg. Noen som kan gi meg en liten dytt i riktig retgning her? Endret 6. august 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå