Velociraptor Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei ! Jeg er på utkikk etter den fineste prosessor kjøleren som er. Har sett på en som het Vanessa S-Type, men fant den ikke. Har du noen som du synes ser fine ut ? Tips meg ! Mvh Kim. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvilken prosessor som er penest er en da en ren smaksak egentlig så det blir kanskje litt galt å si at den eller den er penest. Men hvorfor skal du ha den peneste? Er det ikke strengt tatt bedre med en som faktisk kjøler en å bare se pen ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvilken prosessor som er penest er en da en ren smaksak egentlig så det blir kanskje litt galt å si at den eller den er penest. Men hvorfor skal du ha den peneste? Er det ikke strengt tatt bedre med en som faktisk kjøler en å bare se pen ut? 9201089[/snapback] Helt enig med b-real her, men for og komme med et saklig innlegg: Personlig synes jeg at noctua sine kjølere er pene, men jeg velger ut ifra ytelse, utseendet har uansett veldig lite og si for meg. Og btw: den vanessa kjøleren du snakker om må være det styggeste jeg har sett... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Samme her. Den var rett og slett forferdelig stygg. Kjøp en Zalman 9700NT og bli fornøyd ytelsesmessig og kosmetisk. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Samme her. Den var rett og slett forferdelig stygg. Kjøp en Zalman 9700NT og bli fornøyd ytelsesmessig og kosmetisk. 9212683[/snapback] NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Den støyer jo utrolig mye!! Pluss den har et lite fint grønt lys som det ikke står noe om noen plass. Ninja+ synes jeg er ganske bra utseende messig Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Må si meg enig med bIsk0p her. Den støyer veldig på max hastighet. Ville nok heller kjøpt en noctua i dag. LED lys er en uting. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Må si meg enig med bIsk0p her. Den støyer veldig på max hastighet. Ville nok heller kjøpt en noctua i dag. LED lys er en uting. 9216863[/snapback] kjøp noctua Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg synes at 9700NT bråker selv på 600RPM :/ er UTROLIG missfornøyd med denne kjøleren! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen som har forsøkt å bytte viften på 9700? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nei, fordi min bråker ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen som har forsøkt å bytte viften på 9700? 9217451[/snapback] Det tror jeg vil være vanskelig! Finnene kan du lett bytte, men det er vel motoren som lager bråket... (?) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Zalman er vel noe av de "reineste" viftene når det gjelder design og kjøleeffekt. Om vidta de bråker på 600rpm, så må det være noe feil med den. Min er på 1800 og i teorien ikke hørbar (9700 LED) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå