Gå til innhold

Total War: Creative Assembly i Leipzig 23. August - undring


Anbefalte innlegg

Dette er hva CA kommer til å si:

 

1: Vi kommer aldri til å bruke GameSpy igjen.

2: Vårt neste spill blir Rome:TW2 - med fokus på multiplayer - ikke single player

 

 

Det er i alle fall det de burde si x|

9280465[/snapback]

 

Helt enig. Jeg tror de fleste (inkludert meg) synes at romersk/gresk historie er mer sjarmerende enn asiatisk historie. Men det er jo kanskje ikke så rart da vi er europeere selv. Men kanskje CA satser på å slå gjennom det gigantiske spillmarkedet som finnes i Kina og resten av Asia, det kunne jo vært mer økonomisk lønnsomt med et asia-spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Creative Assembly forsikrer seg om fansen virkerlig holder seg på pinebenken, ved å gi denne beskjeden nylig.

 

Hi guys,

 

There has been a lot of speculation throughout the community about our forthcoming announcement at Leipzig, and how big the news will actually be. I can confirm that it will be bigger than any announcement we have ever made before, and it WILL involve a new Total War game. And when I say new, I mean NEW.

 

Stay tuned to TotalWar.com! 

 

Mark O'Connell

(aka SenseiTW)

 

Det virker som om Creative Assembly her prøver å avlive enda en mulighet, nemlig en remake av Shogun. Men om vi likevel skal sette vår lit til at denne historielæreren sa noe klokt så bringer det meg over på en mindre sannsynlig ide. Et spill sammensatt av en rekke forskjellige mytologier, mytologikrig?

 

Men mer sannsynlig er det likevel at det er noe mer nytt. Hva kan CA sikte til når de presiserer at dette er brilliante nyheter som de ikke har presentert maken til før? For meg kan det faktisk virke som de sier at dette er et spill ingen har tenkt at det kan være.

 

http://shoguntotalwar.yuku.com/topic/21452...zig-Update.html

 

 

 

De har i tillegg satt i gang en konkurranse:

Hi guys,

 

We have really enjoyed reading all of your speculation and theories about next week's Leigzig Games Convention. So much so that I would like to offer a copy of Medieval II: Total War Kingdoms to whoever can provide the most creative, outlandish and off-the-wall suggestion for what our announcement might be.

 

We will pick a winner on 23rd August. 

 

Mark O'Connell

(aka SenseiTW)

http://shoguntotalwar.yuku.com/topic/21453...-Kingdoms-.html

Lenke til kommentar

en ting som hadde vært drit kult, ville være å ha STORE slagmarker(ti ganger så store som nå)

 

og fog of war, så man kan snike seg opp på fienden, og man MÅ ha litt cav for å finne fienden.

 

 

si at man bare har inf. og man starter på kartet, man vet ikke hvor fienden er, og man begynnner å vandre rundt på kartet i leting på dem.

MEN fienden har cav, så de finner deg og vet hvor du er, så de kan flanke hele hæren din og pluttselig kommer de på deg bare noen 100 meter fra deg og du har ryggen til dem. og blir slagete,

 

for de som har spillt TC, så har dere sikkert opp levd å bli tatt på senga, har selv opplevd at en hel division har kommer opp på flankene og slagta meg

9232558[/snapback]

[/qu

 

 

Nogen ting så hadde våre digg....

 

 

1. mulighet for å bygge byene sine mer utfordrende for motstanderen. f.eks på en fjelltopp, ellar me voldgrav rundt.

 

2. litt som du sier om at du ikke alltid vet hvor motstanderen din er :)

skulle gått ann å bruke mer uforetsigbare ting som å dra opp skarpe stokker når kavaleri nermer ser spesiele units som kan gjøre d( tenker litt på slik som skjer i braveheart :D elsker den filmen :love:

 

3. De forskjellige factions må ikke være så like hverandre f.eks å spille som polen og ungarn ellar milan og venecia blir veldig likt :thumbdown: . Må bli mye mer forskjellig fra faction til faction :roll:

Lenke til kommentar
Dette er hva CA kommer til å si:

 

1: Vi kommer aldri til å bruke GameSpy igjen.

2: Vårt neste spill blir Rome:TW2 - med fokus på multiplayer - ikke single player

 

 

Det er i alle fall det de burde si x|

9280465[/snapback]

 

1. Vel Gamespy er jo nesten obligatorisk i spill med multiplayer... :thumbdown:

 

2. Det er jo som om Blizzard skulle si at WoW 2 vil ha fokus på singleplayer. Størsteparten av TW-spillerne kjøper jo spillene for single player delen primært.

Lenke til kommentar
enig i at de bør konsentrere seg om SP, men at de forbedrer MP er nesten et must

9315299[/snapback]

 

Jo, hadde vært meget fint om de kunne ha campaign som MP. Har jo vært noe fansen har bedt om siden Shogun:TW. Og joda litt mer fokus på MP hadde vært fint, men det er jo SP delen som får flesteparten til å kjøpe TW spillene :)

Lenke til kommentar

Ja dette er jo spennende det her!. Men for min del håper jeg neste tittel vil gå videre der medieval 2 slapp. Og ikke gå tilbake i tiden igjen....

 

Med en tittel som "Empire" kan jo det bety hvilke som helst imperier gjennom tiden,og hvis man søker på wikipedia forbindes "Empire med mange mange.

 

Hvis vi/jeg skulle være så heldig at neste tittel spilles gjennom renessansen og inn i Napoleon tidene må det være sjøslag innblandet og da kreves det en helt ny spillmotor til så.....Vi får se til torsdagen.... :ohmy:

Lenke til kommentar
http://gamer.no/nyhet/ds/spillene_paa_game...tion_2007/42314

 

SEGA

Empire (ukjent) Ghost Squad (Wii)

 

Hjelp! Wii, og ikke PC?? Hva skal dette bety?

9334527[/snapback]

Et glemt mellomrom ;)

 

Min teori noen innlegg tilbake viste seg å være rett gitt ^^, (med tanke på sjøslag)

Creative Assembly har for spøk sagt at arbeidstittelen er "Fast as a shark 2", la oss tenke oss at dette ikke bare ble tatt fra det blå, men har en undeliggende mening. En hai bor i vannet, jeg vet ikke hvor raske en hai er, men de kunne nok måle seg med enkelte båter før i tiden. I tillegg var haier fryktet om skipet skulle synke, en måtte gå planken osv. Derfor, er det ikke utenkelig at det neste "Total War" vil ha båtslag som du kan ta del i selv. Den ideen kan jeg derimot ikke se støtter opp om et asiatisk spill, siden jeg ser for meg det ikke vil bli den helt store greien om neste spill er i Asia (men jeg har ikke peiling på asiahistorie eller hvor ofte det var båtslag. Men dette er kun vill tenkning fra min side og "Fast as a shark 2" kan være tatt rett ut av det blå bare for å spøke med oss. 2'ern kan gi oss et tegn på at det vil være noe ala hva vi har spilt før.

9277809[/snapback]

 

 

Jeg liker nyheten, godt pust.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...