Fear the Scare Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Liten tråd som jeg lurer på hva dere syns:) Hei, hva jeg syns som er bra med teknik magasinet er at alt finnes der og prisene er ikke så alt får høye:) Batteriene som er på 20-pack er utrloige, Xpower batteriene er faktisk ganske gode også. Teknik Magasinet er en flott butikk syns nå jeg da:) Endret 3. august 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Gode batterier, men de selger mye tull også, spør du meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Gode batterier, men de selger mye tull også, spør du meg. 9203933[/snapback] Det er jo en gadget butikk, det er så gøy for jeg bor 10 minutt fra en teknik magasinet Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Joda, men mange av gadgetene holder ikke mål. Kjøpte meg en selvlysende og spillende nesehårstrimmer, men den ble ødelagt etter to dagers bruk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Joda, men mange av gadgetene holder ikke mål. Kjøpte meg en selvlysende og spillende nesehårstrimmer, men den ble ødelagt etter to dagers bruk. 9203962[/snapback] Haha gadget-deluxe, det sier seg nesten selv da! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Teknik Magasinet er tidenes butikk. Så mange ting du absolutt ikke trenger, men som du bare må ha. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Måtte dra på Elkjøp og kjøpe en ordentlig en et par dager etterpå. Det begynte jo å bli krise. Dårlige greier, ass. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Måtte dra på Elkjøp og kjøpe en ordentlig en et par dager etterpå. Det begynte jo å bli krise. Dårlige greier, ass. 9203979[/snapback] Egentlig har jeg aldri forstått meg på folk som kjøper nesehårs trimmere, men det er vel noe noen liker! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Du forstår det den dagen nesehårene dine stikker godt ut av nesa. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Poenget er ikke bruk steroider? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Poenget er ikke bruk steroider? 9204329[/snapback] Åh? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Bare jeg som føler att det er litt skjult reklame, hehe Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 nei,er det ikke, så du syns teknik magasinet er drålig da eller? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Butikken har mye rart.. Men jeg synes ikke at servicen er spesielt god.. Det er også dumt at den snart 2 måneder(eller 3) gamle butikken enda ikke har fått våpen tilatelse. Selv om de sa første uken de kom (på Lagunen storsenter i Bergen) sa de at ville få det innen de neste par ukene.. Og nå er det gått 2 måneder! Og de reklamerer jo også for at de selger luftvåpen der i katalogene.. Detter er nå min mening.. Okei, dette ble litt dårlig formulert.. jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå