ticsyboy Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 hei! jeg trenger et program som kan gjøre det meste;) det er viktig at den har en funksjon som gjør slik at når det kommer lyd på inputen på maskina så dempes musikken og alle lyder;) noen som vet om noe? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 hehe dårlig beskrivelse av programmet, dette er ikke CSI, så du må nok være litt mer spesifikk Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 hehe.. du har rett. hadde dårlig tid, måtte ta kjøretime... det skal være avansert volum kontroll. jeg skal ha forsterker med dvd,mp3,tv, og alt mulig. og jeg skal ha en radio tilkoblet. og den skal være tilkoblet på pcen input. og forsterketr på utput. og når noen snakker til meg på radioen(input) så skal musikken dempes. noen som vet om noe? Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 ingen som vet om noe? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 hmmm nei, egentlig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå