Gå til innhold

Microsoft svarer på Baby-drap-søksmålet..

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dette er samme saken, så påsto saksøkerne hardnakket at det var en Xbox 360 som hadde forårsaket brannen, ikke en Xbox. Problemet var bare at 360 ikke var på markedet når brannen var.

For meg virker dette som et forsøk på å loppe MS for x antall millioner. Stygt å si det, men det er masse kyniske folk i verden.

Er ikke helt sikker på om det er samme sak, men da var det også en baby som hadde omkommet i brann.

Lenke til kommentar
Hvis dette er samme saken, så påsto saksøkerne hardnakket at det var en Xbox 360 som hadde forårsaket brannen, ikke en Xbox. Problemet var bare at 360 ikke var på markedet når brannen var.

For meg virker dette som et forsøk på å loppe MS for x antall millioner. Stygt å si det, men det er masse kyniske folk i verden.

Er ikke helt sikker på om det er samme sak, men da var det også en baby som hadde omkommet i brann.

9200400[/snapback]

Er den eneste saken når en baby har blitt drept, så det er nok samme, og i den opprinelige saksøknaden stod det at det var 360 i.flg. Microsoft.

Men de saksøkte både Wallmart, Microsoft, og de som produserte PSU'en, for den totale summen av 50.000$ (altså ikke millioner av dollar, som du sier), og siden MS nå kommenterer at XBox'en ble brukt feil, så går jeg utifra at dem har fått påvist at Wade har hatt riktig konsoll.

Brannen skjedde i 2004 før PSU'en ble tilbakekallt.

Lenke til kommentar
Samme her. Jeg orka aldri svare - så plutselig lå det bare en pakke med en ny kabel i postkassen.

9200739[/snapback]

Det samme skjedde med meg - så MS har ihvertfall gjort jobben sin veldig grundig i så måte og gjort sitt for at folk skulle få ny.

Lenke til kommentar

Vet egentlig ikke om det er så lurt å bruke slik ordlegging som MS gjør her..

The family's "losses and damages, if any, resulted from misuse or abuse of the Xbox console at issue," Microsoft claimed in court papers filed Friday.

får det nesten å høres ut som om babye'n som døde, skulle gis bort allikevell.. :ohmy:

Microsoft is asking the court to dismiss the suit and order Kline's family to pay for its legal costs.

Dette er vell egentlig det store spørsmålet, om de sjangser på å gå til sak, så er jo advokatene ganske dyr.. :-/

Denne karen ble saksøkt av Microsoft for ca. 120$, eller noe slikt, han hadde ikke penger, men MS ville ha bilen hans, han gikk til sak å vant..

Litt moro historie å lese om, i forhold til denne saken som bare er trist. :-/

Lenke til kommentar

Nå vet du ihvertfall om brannfare-problemet på produktet..

Så nå trenger du bare ikke mishandle XBox'en, så går det sikkert bra, i.flg. MS. :)

Men hvis du skulle finne på å mishandle den, for så å gå ifra den med den, og har barn i huset, og xbox'en tar fyr, og brenner ned huset og barna.

Så må du ihvertfall ikke finne på å skylde på stakkars Microsoft, forhandler eller PSU-fabrikant, det er bare din egen feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...