TST Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Når alt går galt. Se videoen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Vakkert Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ser bare bedre og bedre ut Lenke til kommentar
akarno Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nå må jeg slå meg selv litt. Dette ser unektelig *veldig* spennende ut. Gleder meg! Kun få minutter siden hadde jeg en negativ instilling til crysis, siden jeg ikke likte zombiefiseringen av far cry. Jeg gir meg, er crysis like bra som det ser ut her, ... jeg har ikke mye jeg skulle ha sagt Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kan ikke beskrives med ord hvor spennende dette ser ut. Gleder meg ekstremt. Så får jeg ny pc idag som gjør at jeg kan spille det når det kommer Lenke til kommentar
Tim Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Grafikken er helt utrolig! Må ha tatt lang tid å lage dette:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg