Gå til innhold

Msn på xbox? jeg er 18!

Fphonex

Anbefalte innlegg

halla... blei 18 i går=D også tenkte jeg at jeg skulle teste msn på min x360, men der stod det enda at jeg fortsatt har windows live child account! jeg gikk derfor inn på hotmail og sjekket, men der står min riktige fødselsdag! hvordan får jeg det til og fungere? må jeg skaffe meg ny hotmail, eller må jeg på en eller annen måte få gjordt om at min xbox live konto står på meg istedenfor pappa? isåfall hvordan?

er takknemelig for svar!

mvh fphonex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har snakket med microsoft om dette og de sa at de skulle fikse, med en oppdatering i høst, sånn at de med child acount skal kunne gå på msn. Men de sa også at hvis du har en child acount vil du altid måtte ha det, grunnet amerikanske regler. Dette er så sykt frekt! Jeg vil ikke ha child acount når jeg er 18, men det må jeg ha hvis ikke jeg lager meg en helt ny konto (noe jeg ikke vil da jeg da vil miste alt på den gamle)....

Lenke til kommentar
Når kommer den?

I høst en gang, we dont know.

Men bare fordi det er visse regler i USA betyr vel ikke at Europa ikke kan bli "fikset?

De har jo forskjellsbehandlet de to kontinentene fra før, så et kan jo ikke stoppe dem (Video-marketplace)

Noe så irriterende frekt av dem!

Lenke til kommentar

Jeg har en konto i mitt navn md samme tingen. Og USA så er vel ikke 13 klassifisert som "Child account"?! dessuten opprettet jeg ikke et "child account" men et helt vanlig account!

Jeg hater å ikke kunne være på msn med box'n miin:(

BTW blir 14 veldig snart

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg har misforstått, men "child account" er vel at man har registrert med sin egen mail-adresse (som man er under 18 på) og må derfor også bruke en forelder-mail for at det skal godkjennes. Denne kontoen må være over atten.

For øvrig, synes jeg det er litt hull i hodet å ha 18-års aldersgrense på MSN på 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...