Dingy Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har en Siemens C1110 som carputer. Hovedsaklig bare ett problem, og det er at lyden henger ett lite sekund i ny og ne, utrolig irriterende når jeg bruker denne som lydkilde.. noen som har noen formeninger om hva som forårsaker det? (det er uavhengig av hvilke programmer/om den jobber eller ikke virker det som) har det som tilsynelatende er nyeste drivere til lydkort osv. http://www.ciao.co.uk/Fujitsu_Siemens_Life..._C1110__5742189 takker for svar. (har prøvd å reinstallere lyd drivere, hjalp lite...) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 skjer det over dumper eller andre ujevnheter i veien? eller ved lengre kjøring på "ruglete" vei? Kan være hardisken som stopper for å beskytte seg, er det delay kan det skyldes at litt av sangen allerede er buffret i minnet. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 nei, er det som er merkelig. det kan skje selvom jeg står stille hjemme i gården. lurer litt på om det kan være program/virus som drar all cpu kraften i noen milli sekunder som da gjør så lyden blir nedprioritert. litt trøblete å feilsøke ettersom jeg bare bruker touch skjermen inni bilen (selve laptopen er bygd inn i bagasjen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå